برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال در رده‌های پایه مناطق کم‌برخوردار مشهد

سرپرست معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال در رده‌های پایه، در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسین غیاثی با بیان این خبر، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهردار مشهد، برنامه‌ریزی ویژه برای ارائه امکانات و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار مشهد است، شورای شهر و کمیسیون ویژه ورزش و جوانان مشهد نیز حمایت‌های بسیار خوبی در این مسیر داشته‌اند.

وی افزود: در راستای همین اهداف، معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد، برای نخستین بار مسابقات والیبال نوجوانان حاشیه شهر مشهد را همزمان با دهه مبارک فجر آغاز کرد؛ به دلیل محدودیت‌های کرونایی چند روزی این مسابقات به تعویق افتاد اما پس از برگزاری این رقابت‌ها را ادامه دادیم.

سرپرست معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: اولین دوره این رقابت‌ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بیش ۱۵۰ والیبالیست نوجوان در قالب ۱۰ تیم از مناطق و محلات کم برخوردار مشهد در دو گروه پنج تیمی باهم به رقابت می‌پردازند؛ با رایزنی‌های انجام‌ شده، مربیان والیبال مشهد در بازی‌های این مسابقات حضور دارند و بازیکنان مستعد این رشته را شناسایی می‌کنند؛ این مسابقات در سالن ورزشی وحدت برگزار و هفته آینده فینال برگزار خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =