۱۷ نفر
۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
با 5 مرکز خرید لوکس تهران آشنا شوید

تهران علاوه بر جاهای دیدنی بسیار، مراکز خرید و بازارهای متعددی نیز دارد؛ پاساژهایی که مکانی ایده آل و لاکچری برای خرید به شمار می‌آیند.

تهران از شهرهای دیدنی ایران است. شما می‌توانید پس از بازدید از مکانهای دیدنی تهران، سری هم به مراکز خرید و بازارهای این شهر بزنید. تهران از نظر تعداد و تنوع مراکز خرید در کشور، مقام نخست را دارد و بهشتی برای عاشقان خرید به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر مراکز خرید لوکس و مجلل بسیاری در نقاط مختلف شهر به‌خصوص در شمال و غرب پایتخت افتتاح شده‌اند. پس اگر به خرید علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین مراکز خرید تهران و البته لاکچری‌ترین آن‌ها آشنا کنیم.

۱اپال

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اپال در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع احداث شده است و ۲۳ طبقه دارد که ۹ طبقه آن در زیر زمین و بقیه در روی زمین هستند. از جمله اجناسی که در این مرکز خرید به مشتریان عرضه می‌شوند، می‌توان به لوازم‌خانگی، طلا، بورس ساعت، لباس عروس، لباس شب، لباس داماد، آینه و شمعدان، بورس پوشاک و لباس‌های جدید، گوشی‌های هوشمند، رایانه، لپ‌تاپ، بازی‌های کامپیوتری و لوازم صوتی و تصویری اشاره کرد.

مرکز خرید اپال با تنوع محصولات و مغازه‌های لوکس و زیبا به مقصدی محبوب در میان علاقه‌مندان به خرید و پاساژگردی در غرب تهران تبدیل شده است. سینما، سالن بولینگ و بیلیارد، فودکورت و رستوران‌های مجلل با سرو غذاهای خوش‌طعم، اتاق اختصاصی «پدر و کودک» و «مادر و کودک»، کارواش، هایپرمارکت و هفت طبقه پارکینگ تنها بخشی از امکانات رفاهی این مجموعه هستند.

۲پالادیوم

  • آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

    با 5 مرکز خرید لوکس تهران آشنا شوید

مرکز خرید پالادیوم از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران و تهران به شمار می‌آید که در شمال تهران و در محله زعفرانیه واقع شده است. این مرکز خرید یک مجموعه تجاری و تفریحی کامل است که علاوه بر امکان خرید انواع کالاها همچون طلا و جواهرات، اسباب‌بازی، خوراکی (انواع شیرینی و شکلات، خشکبار و قهوه)، محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم‌التحریر، امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی و غیره را نیز در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد.

پالادیوم، مکانی مناسب برای خرید بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌ پوشاک، زیورآلات و کیف و کفش مانند آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست، منگو، جنیفر، تی تی، پاما، پونت و غیره است. فودکورت‌ها و رستوران‌ها، پارکینگ، سوپرمارکت، داروخانه و موسسه موسیقی، سایر بخش‌های این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند.

۳آوا سنتر

  • آدرس: تهران، خیابان اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش، مجتمع تجاری آوا سنتر

آواسنتر در اقدسیه بدون شک یکی از لاکچری‌ترین مراکز خرید تهران است که با نمای تلفیقی از شیشه و فلز و اشکال هندسی خاص، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این مرکز خرید با معماری نوین و مدرن در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه بین‌المللی معماری خاورمیانه شده است. آوا سنتر دارای بخش‌های مختلفی است که در میان آن‌ها می‌توان به گالری‌های طلا و جواهرات، طلا و جواهرات قدیمی، برندهای خاص طلا و جواهرات، فروشگاه‌های دیگر (مواد و لوازم آرایش، مد و پوشاک و حتی بوک‌لند) و بخش مختص به رستوران و فودکورت اشاره کرد. هدف اصلی تاسیس این مرکز هم گردهم‌ آوردن فروشگاه‌های طلا و جواهرات در قالب مجموعه‌ای منسجم بوده است.

آواسنتر ۲,۵۶۰ مترمربع مساحت و ۱۶ طبقه دارد. درون این مجتمع طوری طراحی شده است تا نورگیرهای سقفی نور طبیعی محیط را وارد مجتمع کنند؛ به همین دلیل ساختار هر طبقه با استفاده از نور طبیعی و ارتفاع بلند سقف سبب می‌شود که بزرگی و عظمت فضا افزایش یابد. ۹۱ فروشگاه در مجتمع تجاری آوا سنتر به چشم می‌خورند و از امکانات رفاهی آن می‌توان به بخش‌های خدماتی مانند کارواش، خشک‌شویی، آرایشگاه، اسپا و پت‌شاپ اشاره کرد. در این مرکز خرید یک آرت‌سنتر نیز وجود دارد که مختص برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پرفورمنس‌های هنری است.

۴روشا

  • آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز در ایران است که در آن با واحدهای تجاری مجزا روبه‌رو نخواهید شد. این مرکز خرید در شمال شهر به سبک دپارتمان استور در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و دارای هفت دپارتمان جداگانه برای کالاهای مختلف است؛ بنابراین بدون نیاز به ورود به مغازه‌های متعدد می‌توانید اجناس را یک‌جا مقایسه و به‌راحتی خرید کنید. پنج طبقه مرکز خرید روشا به فروشگاه‌های تجاری، یک طبقه به رستوران و کافه و چند طبقه به پارکینگ اختصاص دارد. سوپر مارکت بزرگ و وسیع نیز از دیگر امکانات این مجموعه است.

در مرکز خرید روشا انواع اجناس از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، پوشاک زنانه (انواع لباس مجلسی، مانتو و پالتو)، پوشاک آقایان و کودکان، لوازم ورزشی، ست‌های کامل سفر (چادر مسافرتی، کوله، ظروف مسافرتی، لباس کوهنوردی و طبیعت گردی) و... به فروش می‌رسند. به‌علاوه، این مرکز خرید یک مزیت مهم دیگر نیز دارد؛ مشتریان می‌توانند تمام کالاهای این مجموعه را در سامانه فروشی اینترنتی، خریداری کنند.

۵سانا

  • آدرس: تهران، اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی، مرکز خرید سانا

    با 5 مرکز خرید لوکس تهران آشنا شوید

مرکز خرید سانا از جمله پاساژهای شیک و جدید شمال تهران است که در بلوار اندرزگو قرار دارد. این مرکز خرید با معماری و دکوراسیون زیبا و لوکس محبوبیت بسیاری در میان عاشقان خرید کسب کرده است. انواع فروشگاه‌ها اعم از پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، لوازم و لباس ورزشی، کیف و کفش، لوازم لوکس خانه، عطر و آرایشی، الکترونیک و موبایل، فرهنگی و هنری و صنایع دستی، ساعت و عینک، سیسمونی، اسباب‌بازی و جواهرات در مرکز خرید سانا فعالیت می‌کنند. اگر به‌دنبال کالای برند هستید، حتما به این مجموعه سر بزنید؛ زیرا انواع برندهای خارجی و داخلی مانند بنتون، مانگو، اسپرینگ فیلد، جین وست، نیو بالانس، آدیداس، جی اوکس، درسا، سواروسکی و... در مرکز خرید سانا عرضه می‌شوند.

ساخت مرکز خرید سانا تهران با ۱۳ طبقه در سال ۱۳۹۰ در بلوار اندرزگو آغاز شد و در شهریور ۱۳۹۶ به اتمام رسید. این مرکز خرید با مساحت کلی بیش از ۲۰ هزار متر مربع شامل ۹,۴۰۰ متر مربع واحد اداری، ۱۰,۵۰۰ متر مربع واحد تجاری، سه هزار متر مربع رستوران و فودکورت سرباز و سرپوشیده و همچنین پارکینگی طبقاتی با ظرفیت تعداد مناسبی خودرو است. طبقات پایینی آن به واحدهای تجاری اختصاص دارند و در طبقات بالایی، دفاتر اداری و شرکت‌های مختلف فعال هستند.

از امکانات مرکز خرید سانا می‌توان به پارکینگ طبقاتی بزرگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بهداری، ارائه ویلچر و کالسکه، جایگاه تعویض نوزاد، خانه بازی و غیره اشاره کرد. در بازدید از این مرکز خرید فراموش نکنید که به شهربازی فانی‌باس (شهربازی مدرن سرپوشیده و مجهز به پارک واقعیت مجازی)، شهر مشاغل لیتل‌باس، مرکز اسباب‌بازی ماتی‌لوس و موسسه سانا یوگا (با ارائه سبک‌های متنوع یوگا اعم از ائینگر یوگا، اشتانگا یوگا، پاور یوگا، سویینگ یوگا، یوگا کودکان و یوگا تراپی) سر بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =