تبدیل وضعیت 27 ایثارگر شاغل در شهرداری شهرکرد پیگیری می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: رایزنی‌ و پیگیری‌های لازم جهت تبدیل وضعیت 27 نیروی ایثارگر شاغل در شهرداری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدتقی جاپلقی شهردار و عزیزالله هاشمی مسئول امور ایثارگران شهرداری شهرکرد در راستای مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری جلسه‌ای را با علی گودرزی مشاور امور ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل دادند.

محمدتقی جاپلقی در این جلسه اظهارداشت: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و دستیابی به اهداف والای شهدا از شاخصه‌های دستیابی به یک شهر و جامعه سالم است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج و معرفی آرمان‌های شهدا و امام راحل در بین آحاد مردم افزود: این مهم نیازمند تلاش، حمایت و اراده جدی تمام مدیران به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق گام مؤثری در پاسداشت خون شهدا و عمل به وصایای آنان بردارند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر 22 نفر از ایثارگران شاغل در شهرداری تبدیل وضعیت شدند و پرونده 27 نفر دیگر در حال بررسی است.

 علی گودرزی مشاور امور ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان جلسه قول مساعد دادند تا حصول نتیجه موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری را پیگیری و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =