شما نظر بدهید/ با ممنوعیت سفر واکسن نزده‌ها چقدر موافقید و چرا؟

شرط سفرهای نوروزی کامل بودن واکسیناسیون کرونا اعلام شده است.

به گزارش خبرآنلاین با توجه به اینکه تا آغاز سفرهای نوروزی، پیک ششم در کشور احتمالا تمام نشده باشد، این شرط را مفید ارزیابی می‌کنید؟
لطفا نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین مطلب بنویسید.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1607776

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 123
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    نه، سفر با خودروی شخصی چرا باید محدود بشه؟
    • a IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      بله . کاملا موافقم و باید برای افراد واکسن نزده محدودیت هایی اعمال شود
    • معلم ناامید IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      کلا چی میشد سفرهای خارج از هر استان برا همه ممنوع میشد بهتر و کم خطرتر
    • دنیا جعفری CA ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      اگر بدونید تو واکسنهااا چه جوری سمهااایی ریختن..انقدر راحت نمی نشستید ..ی ذره اطلاعاتتون رو بالا ببرید ..کورکورانه عمل نکنید
    • یه آدم عادی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      15 96
      باید محدودیت آن هم با جریمه های سنگین اعمال شود تا هم کسری بودجه جبران شود و هم واکسن نزده ها خدایی ناکرده بعد از عید آمار فوتی ها را خیلی بالا نبرند
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      مثلا اونایی که واکسن زدن چه اتفاقی براشون میفته؟؟!؟!؟ طرف سه دوز رو زده ولی بازم کرونا گرفته ولی طرفه دیگر اصلا واکسن نزده و کرونا هم نگرفته
    • رحمان FR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      101 5
      سجاد برجسته: بنده در جایی خدمت می کنم که از نزدیک آمار تمام فوتی های شهر را دارم و این آمار را از اولین روز شروع کرونا دارم حدودا در طول ۲ سال به طور متوسط ماهیانه بین ۶۰ الی ۷۰ فوتی داشتیم که از بین این تعداد علت حدودا ۲۰ الی ۳۰ فوت سرطان بوده ۱۰ الی ۱۵ تا سکته قلبی و مغزی بوده حدودا ۳ الی ۴ تا تصادفی ۴ الی ۵ مورد بیماری های تنفسی که کرونا هم در همین طیف قرار می گیرد چند مورد هم فوتی با علت بیماری کلیوی داشته ایم ۵-۶ مورد هم دیابتی بودند تقریبا این آمار یه چند تا بالا و پایین هر ماه در حال تکرار می باشد حال سوال اصلی این است چرا حاکمیت تا این اندازه به این بیماری توجه می کند و آن را بولد می سازد به نظرم باید به پشت پرده این داستان ها شک کرد. در خصوص درستی صد در صدی آمار بنده و تعمیم آن به کل بنده ادعای این رو ندارم که آماری که دادم صد در صد درسته ولی خوب وقتی یک آماری مدام تو این ۲۱ ماه داره تکرار میشه خوب میشه یک مقدار به اصل موضوع شک کرد و یه خورده بیشتر بهش فکر کرد مثل کسی باشید که ۵۰ سال بعد داره به اتفاقات امروز نگاه می کنه
    • مهدی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      4 112
      کارواقدام خیلی خوبیه حتما سختگیری کنید
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    با توجه به اینکه در ایران متاسفانه تمامی تصوصمات در جلسه و در حد حرفی است که در آن جلسه باقی میماند و به هیچ وجه قابلیت اجرایی ندارد کاملا بی فایده هست - چون مطمین باشید شخصی که واکسن نزده در قید و بند رعایت وضعیت مردم نیست و حتما مسافرت میرود و کسی هم علیرغم تصویب ممنوعیت سفر واکسن نزده ها ازشون جلوگیری نمیکنه
  • مهران IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    بله موافقم ، چون سفر ها و دورهمی ها ضروری نیستند و باعث شیوع بیشتر کرونا می شوند مخصوصا در افراد واکسن نزده
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      من کادر درمان علوم پزشکی مشه بیمارستان علوی هستم . واکسن زده ها بیشترین مرگ و میر را دارند . بخصوص که دوز سوم هیچ تاثیری روی کرونا ندارد و همه دروغ است . نیروهایی که دوز سوم را زده اند ، در حال مردن هستند . لطفا به مردم آگاهی بدهید .
    • بهرام IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      13 63
      فعلا که امثال شما کانون انتشار آلودگی هستین.
  • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    اینم یکی دیگه از هزاران کار غیر کارشناسی و احمقانه‌ای که در این مملکت انجام می‌شه. بهش عادت کردیم. شماها به جقوق شهروندی اگه اعتقاد داری باید به هر شهروند حق انتخاب بدی. چیزی که حاضر نیستید تصمینش کنید چطور و با کدوم عقل اجبار می‌کنید و شهروندان رو از حقوق خودشون محروم می‌کنید؟؟
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      یعنی مسوولان فرانسه و کانادا هم احمقن که محدودیت هایی برای واکسن نزده ها اعمال می کنن؟
    • امیرخانی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      90 4
      دقیقا الان خیلی از کشورها هم محدودیت هارو برداشتن و هم اجباری بودن واکسنو. اصلا وقتی خیلی ها دوز سومو نزدن یعنی شکست واکسن و دیدن عارضه واکسن توسط مردم
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      87 3
      یعنی شما میگی مسئولان فرانسوی عقل دارند؟! بابا این قدر حقیر و گدای غرب نباشید. ضمن اینکه اجبار واکسن اجحاف به مردم و حق الناس است؛ خدا شاهده چند نفر رو در اطرافیان گفتند که بعد از واکسن طرف ایست قلبی کرده!
    • ایلیا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      6 76
      از کی تاحالا به خطر انداختن جون این و اون برای عشق و حال شده حقوق شهروندی؟ سه چهارتا کلمه یاد گرفتید هر موقع کم میارید میگید!
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    این کار معنی نداره چون ممکنه ما که واکسن زدیم هم کرونا داشته باشیم و انتقال بدیم . اگر به فکر مردم هستن مراکز تست کرونا بصورت رایگان در جاده ها مستقر کنن یا قبل از سفر در شهرها راه اندازی کنن و همون لحظه جواب آزمایش را اعلام کنند.
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      حق شهروندی شما نباید موجبات ضرر به دیگران را فراهم سازد شما با واکسن نزدن دیگران را الوده و حتی می توانید موجبات مرگ دیگران را فراهم سازید
    • امیری IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      95 1
      چطور واکسن کسی که واکسن زده ازش مراقبت نمیکنه بعد انتظار داره واکسن دیگران ازش محافظت کنه؟ این علمه یا حماقت و بازی دادن مردم؟؟؟؟
  • majid IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    102 4
    حالا اگر ماشین دست یکی بود ولی پلاک به اسم یکی دیگه تکلیف چیه ؟
  • omid IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    بسیار طرح خوبی است اگر بطور کامل و دقیق اجراشود.
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    118 6
    اول شما بپرس پولی برای مردم مونده برن سفر بعد راجع به واکسنزدن یا نزدن نظر بخواه
  • DE ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    93 3
    دو دوز واکسن زدم. ماشینم به اسم شخص دیگست که واکسنشو خارج کشور زده و کد ملیش اینجا ثبت نشده. الان ۲۰ روز مونده به تعطیلات. الان یه دفعه ای باید همچین طرحی بذارید . بدون فکر . بدون بررسی جوانب. بدون اینکه فکر کنید چند خانوار هستند که خودرو زیر پاشون به اسم شخص دیگست که واکسن نزده.
    • تت IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      10 1
      واکسن زده حساب نمیشی باید سه دز زده باشی .
  • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    100رصد موافقم چرا برخي با خودخواهي هيچ مسئوليت اجتماعي را نمي پذيرند.
  • ابراهیم IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    مخالف واکسیناسیون اجباریم!
    • علیرضا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      13 65
      این که واکسیناسیون اجباری نیست, میگه واکسن نزدی بری مسافرت جریمت میکنیم. اجباری وقتیه که دستوپاتو بگیرن بزور بهت واکسن بزنن
  • اکبر IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    73 1
    میگن ارزیابی واکسن زده و نزده پلاک ماشین هست خیلی راحت طرف میتونه با یه ماشینی بره که صاحب پلاک واکسن زده اونوقت چی
  • علی SE ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    62 2
    خب وقتی پلیس راهنمایی از کنترل موتوری ها یا حتی کنترل چیزهای ساده ای مثل پارک دوبله در شهر عاجز است اونوقت حرف زدن از جریمه واکسن نزده ها یک کم خنده دار نیست به نظرتون؟ مگه مجبورتون کردن کاری را که نمیتونید انجام بدین رو اعلام عمومی کنین؟
  • آزاده بیات IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    به شدت موافقم چون سلامت کل جامعه رو به خطر انداختند. با ممنوعیت همه جانبه این واکسن نزن های لجباز موافقم
    • NL ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      77 3
      حتی یه تحقیق پزشکی در کل جهان اين حرف شما رو اثبات نکرده حتی یه تحقیق!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    70 7
    هیچ ممنوعیت سفری در کار نخواهد بود. دولت فقط قصد دارد این ذهنیت را ایجاد کند که تدبیر و برنامه ای برای کنترل کرونا در سفرهای نوروزی داره اما همه میدونند که این دولت بی برنامه و بی تدبیرتر از این حرف هاست
  • م IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    108 5
    سلام چراتفکرنمی کنید هرچی دکترای غربی بگن دکترای ایران به ما القا میکنن هردفعه هم یه چیزی میگن اخبار ضد و نقیض زیاده مگه علم خودش رو نقض میکنه...انتخاب حق بشریت هست. اندکی تفکر خرج ندارد داریم به کجا میریم.........
    • سعید IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      8 43
      حق انتخاب زمانی مطرح است که کرکره یک مملکت با بی شعوری عده ای پایین کشیده نشود . آزادی زمانی معنی دارد که موجب سلب آزادی و امنیت دیگران نشود.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    135 2
    سوالی که هست اینه که چرا ما واکسن زده ها باید از واکسن نزده ها بترسیم؟ انچه که گفته میشه اینه که واکسن ایمنی از گرفتن بیماری ایجاد نمیکند ولی ایمنی ازمرگ ایجاد میکند. پس در شیوع زدن یا نزدن واکسن هیچ فرقی ندارد . درمرگ ومیر گفته میشه اونهایی که نزدن احتمال مرگ ومیر بیشتر است. پس کلا اجرای این طرح در سلامت یا عدم سلامت هیچ تاثیری ندارد فقط برای درآمد حاصل ازجریمه است!!!!!!!!
  • ام IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    134 9
    اگه واکسن تاثیرداشت واردپیک ششم نمیشدیم همه بایدبرای رفتن به مسافرت ازادباشن.
  • جواد IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    91 1
    سوال اساسی اینه که آیا افرادی که واکسن زده اند به کرونا مبتلا نمی شوند؟ جواب: مبتلا می شوند ولی خفیف مبتلا خواهند شد. سوال بعدی اینه که آیا افرادی که خفیف مبتلا می شوند می توانند ویروس رو منتقل کنند؟ جواب: بله میتوانند نتیجه این خواهد بود که واکسن از فردی که واکسن زده محافظت خواهد کرد و به افرادی که واکسن تزریق نکردند کمکی نمی کنه خوب حالا یا هدف این طرح ترقیب افراد به تزریق واکسن و حفاظت از این دسته از هموطنان عزیز در برابر بیماری هست یا جریمه و درآمد و .....
  • مهدی US ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    100 4
    من واکسن نزدم سفر هم نمیرم ولی کسایی که واکسن زدند هم میتونند کرونا بگیرند یا ناقل بیماری باشند و بقیه رو آلوده کنن به نظرم احمقانه هست وقتی فرقی بین واکسن زده و واکسن نزده تو شیوع بیماری وجود نداره بینشون تبعیض قرار بدند
  • یاس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    موافقم. چون واکسن زدن صرفا مساله شخصی نیست که به خود شخص مربوط باشه و می تونه سلامتی و جان بقیه رو هم تهدید کنه.
    • مهدی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      51 2
      فرد واکسینه نمی‌تونه ناقل باشه؟؟
    • حبیب IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      19 1
      واکسن نزدن سلامتی و جان بقیه رو تهدید نمی کنه ولی به احتمال زیاد واکسن زدن بیماری و مرگ خودش رو تضمین می کنه!
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    85 8
    مخالفم
  • مصطفی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    107 2
    مجلس راس همه امور است مجلس قانونگذار است قطعا این کار غیر قانونی و درآمد حاصله از آن حرام شرعی است و در حرام زیادت وبرکت وجود ندارد واداره مملکت با درآمد حرام میّسر نخواهد بود
  • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    کاملا مخالف واکسیناسیون اجباری هستم.
  • علیرضا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    116 2
    شما نماینده ها بی خاصیت ترین انسان های روی زمین هستید #نه_به_واکسن_اجباری
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    126 9
    به شدت مخالف واکسن اجباری هستم هرکس خودش میتونه تصمیم بگیره که بزنه یا نه من میدونم واکسن نزده ها هیچ تحدیدی برای جامعه ندارند در مورد نشر ویروس
    • سعید IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      12 48
      برو اول املای درست تهدید را یاد بگیر بعد افاضه بفرما!
  • US ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    72 1
    نه مخالفم مگه واکسن زده ها کرونا نمیگیرن اونا که دارن بیشتر میگیرن تازه به بقیه هم انتقال میدن اصلن این مصوبه قانونی نیست شرعی نیست پول حرام
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    83 2
    من که واکسن نمی زنم نخواهم زد چون واکسن دختر خواهرم فلج کرد ۲ ماه انداختش خونه پسر عموی مادرم بعد دز ۳ دو روز بعدش سکته کرد خب ایا کسی هست پاسخگو باشه ؟؟ اگه پاسخگو هستن بسم الله می ریم واکسم می زنیم
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    8 47
    موافقم ولی فقط سفر چرا؟ چرا اینقدر روی سفر حساسید؟ همین آدما که واکسن زدن یا ماسک نمیزنن در سطح جامعه و محل کار تردد دارن که خطرش خیلیم بیشتره.
  • امیرخانی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    68 1
    مخالفم چون اگه به انتشار ویروسه که واکسن نزده و واکسن زده در انتقال ویروس برابرن. درضمن مردم برده نیستن که براشون تصمیم بگیرین، هر کسی خودش باید برای واکسن تصمیم بگیره نه اینکه اجبار بشه. واکسن موثر نیست باید اینو قبول کرد.
  • کامل IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    65 0
    اجرای جریمه بدون مصوبه مجلس غیر قانونی است نمی شود تحت عنوان ستاد کرونا قانون تصویب و اجرا کرد قانون اساسی کشور کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • Reza IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    64 0
    مخالفم و با هر ابزار ممکن مخالفت می کنم و با نیروی انتظامی هم در حد توانم برخورد می کنم.اگه مملکت قانون نداره بگین تا ما هم هر کار دلمون میخواد بکنیم
  • حر IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    63 0
    سلام ستاد ملی کرونا لطفاً حیا داشته باش و دست از ظلم آشکار بردار. نه به واکسن اجباری
  • همشهری IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    18 47
    فقط مسافرت رفتن محدودیت داره چرا برای اماکن و یا مراسم مذهبی محدودیت نمی گذارید.
  • فاطمه موسوی GB ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    65 0
    من کاملا مخالفم شرکت های واکسن سازی هیچ گونه مسولیتی رو قبول نکردن و میگن مسولیت عواقب بعدی بعهده خود شماس و با این همه عوارض بعد واکسن چرا باید زدن واکسن اجباری باشه ؟ حماقت محض هست و غیر قانونی
  • کامبیز IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    73 0
    خجالت بکشید لعنت به واکسن
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    64 0
    مخالفم یعنی چی. مگر ما قانون ندارم.درمجلس مصوبه کنند
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    70 1
    مردم بااین واکسن ها مردن يکی هم جواب گو نبود
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    59 0
    این درآمدزایی برای چیه انگار دولت واقعا عادت کرده از مردم بعنوان منبعی از پول بعنوان جریمه کرونا هر بار تو هر پیک کرونا یا تو هر مناسبتی استفاده کنه آخه چرا مردم فقط درگیر بیماری و سختی اقتصاد باشن و خوشی نداشته باشن حتی دیدن عزیزانشون که دورن از شون در سال !!
  • مهدی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    58 0
    سفر با قطار ازاد ... سفر و اقامت در هتل ازاد چون کرونا منتقل نمیشود سفر با ماشین شخصی ممنوع ...چون کرونا منتقل میشود اگر واقعا واکسن زده اید و ایمن شده اید چرا باید از یک واکسن نزده هراس داشته باشیم . وامها را از مسافرت منع کنیم .کمی به این حرکت فکر کنیم .عقل چی میگه
  • سید مهدی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    49 0
    من واکسن نزدم. اما بشدت رعایت میکنم. ماسک اونم دوتا دوتا رو صورتمه. فاصله اجتماعی هم رعایت میکنم. دو سال هم مسافرت نرفتم و پدر مادرمو ندیدم تا مرض مرگ بابام که فقط مردنش رو ببینم! چی نصیبم شد تو این دو سال جز دوری و فراق و حسرت یک عمر که ندیدن پدرم به دلم گذاشت. الانم همچنان رعایت میکنم. بسیار بسیار بیشتر از واکسن زده هایی که ماسک نمیزنن و تو هم میلولند و باعث انتشار بیشتر ویروس میشن. حق من اینه که مسافرت نرم با وجود ملاحظه و رعایت بیش از حد. اما واکسن زده ها برن تا بعنوان ناقل هرچه بیشتر باعث گسترش بیماری بشن!!!
  • Yasin DE ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    83 0
    این کار خلاف نص صریح قانون اساسی و مدنی و کیفری هست. این کار خلاف حقوق شهروندی و شرعی هست این کار هیچ وجهه‌ی علمی ندارد جز تیغ زدن جیب مردم. اساسا واکسم تنها راه مقابله با کرونا نیست به استناد اسناد علمی و مقالات متعدد واکسم‌ها باعت جهش و افزایش بیماری و همچنین دارای مجوز اضطراری(به معنی تایید نشده) هستند و عوارض کوتاه مدت و بلند مدت آن مشخص نیست کما اینکه عوارض واکسم‌ها رو در بیمارستان‌ها، اطرافیان و... داریم میبینیم. ان‌شاءالله این پول‌هایی که از مردم تیغ زدن بخوره به جان خود مسئولین و خانواده‌شون و به مرض لاعلاج مبتلا بشن که مردم رو با واکسم‌ها به کشتن دادن و معیشت مردم رو دو ساله نابود کردند با پروتکل‌های سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    72 1
    مخالف واکسن اجباری هستم.اولین بار در تاریخ پزشکی است که شخص واکسن زده(آن هم سه دز) از شخص واکسن نزده باید نگران باشد!!!
  • . IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    4 67
    موافقم چون حداقل از گسترشش تا ۵۰ درصد جلوگیری میکن
  • سید مرتضی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    63 0
    صد در صد مخالفم.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    4 64
    بله - موافقم نذارید برن سفر
  • محسن IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    62 0
    فقط میخوان جیب خودشونو پر پول کنن، شاید یکی مشکل داشته نتونسته واکسن بزنه! شاید یکی تازه کرونا گرفته نمیتونه تا 6 ماه واکسن بزنه! چرا باید 1 تومن از مردم پول بگیرن
  • محمد طوسی RU ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    76 0
    بابا چند نفر از قوام ما که دوز سوم زدن فوت شدن خونشون به گردن کیه ایناییکه گفتن واکسن بزنید آدمارو به کشتن دا ن چا جریمه ای میشن
  • صبا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    21 0
    من نمیخوام واکسن برنم مگه زوره واقعاکه .....این همه واکسن زده که مریض شدن مردن چی ...... چرا به نظرات توجه نمیکنید
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    57 0
    مخالف
  • رجبی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    17 0
    ممنوعیت و جریمه کار واقعا غیر انسانی وغیر عقلانی هستش براز اینکه واکسن نزده ها هم انسان هستن و دارای انتخاب واتفاقا از همه سالمترن
  • سمیه IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    17 0
    مخالف واکسن اجباری هستم. و این روش نمی تونه بازدارنده باشه، پس حق انتخاب ما چی میشه! این روش و جریمه ها فقط نوعی درآمدزایی هست برا خودشون
  • علیرضا IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    17 0
    من واقعا متاسفم این واکسن‌ها تقش درومده دیگه دستتون و از جیب مردم بیارین بیرون. ستاد بی قانون کرونا
  • محمدعلی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    14 0
    طرح نابجایی است
  • Saeed IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    63 0
    کسی که واکسن نزده عامل مرگ بقیه نیست بلکه جون خودش در خطر بیشتریه.فلسفه واکسن اینه که بدن پادتن مقابله با این ویروس داشته باشه و کسی که این بیماری رو گرفته پادتن داخل بدنش هست و نیازی به واکسن نداره.یه دو دوتا چهار تای ساده است.هر کسی اختیار خودش داره و نباید به زور مردم به کاری مجبور کرد....
  • ف/الف IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    53 1
    بزارین مردم طعم شادی روباهمین گرونی ها هم که شده بچشند واسترس ندین به مردم..اگه واکسن زدن مانع از ابتلا میشد بازیه چیزی؛ولی وقتی مانع ابتلاذنمیشه این چه طرحی هست؟
  • حبیب IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    50 0
    صد در صد مخالف هستم. این کار غیر انسانی است که مردم را مجبور به زدن واکسن های آزمایشی بکنند که حتی آماری از عوارض و تأثیرگذاری آن ارائه نمی شود.
  • Saeed IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    60 0
    مخالف صد در صد مگر واکسن تاثیر دارد
  • جهاد تبیین IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    55 0
    نه به واکسن اجباری
  • ب IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    59 0
    مخالفم. چون واکسن زده ها هم می توانند ناقل باشند و کرونا بگیرند. واکسن از بیماری پیشگیری نمیکنه. از انتقال هم جلوگیری نمیکنه. اگر واقعا به فکر سلامتی مردم هستند باید کسانی که علائم بیماری دارند محدود بشوند.
  • سایه روشن IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    58 0
    این طرح جریمه واقعا خلاف قانون و بنوعی زورگویی هست. مگه دزدی و سرگردنه بگیری ،شاخ و دم داره. ما به رییسی رای ندادیم که اینجوری بی قانونی کنه و استبداد کنه... ما مخالف مصوبات مسخره ستاد کرونا هستیم.
  • حسین علی پورمطلق IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    65 0
    به شدت مخالفم
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    62 0
    چرا میخواین ازاین راه‌ها دست تو جیب مردم بکنین با چه حقی گناه کردیم بهتون رای دادیم که اینجوری میخواین مردم روبه مجبور کنین تا واکسن مرگ بزنن خداجواب تونو بده ان شا الله بزودی سیلی از امام روضا بخورین
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    68 0
    واکسن زدن یا نزدن یک انتخاب شخصی است و ربطی به دیگران ندارد در ضمن گذشت زمان نیز آثار آن را در خصوص بیماری کرونا و عوارض ناشی از واکسن به مردم نمایان ساخته .
  • US ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    2 25
    من موافقم اگرچه نیت اصلی طرح از دید من درامد زایی هست و بس
  • محسن IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    50 0
    همه باید آزادانه به مسافرت برن
  • بهرام IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    54 0
    اونی که نباید مسافرت بره، واکسینه شدگان هستند که عامل انتشار ویروس و عفونت و ایدز و هرگونه آلودگی هستند. واکسن نزده ها پاکترین افراد هستند. جامعه بالاخره بیدار باید گردد.
  • ــــــــــــــــ IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    64 0
    باسفر رفتن واکسن نزده ها موافقم چون سالم تراز واکسن زده ها هستند شماهم چشم وگوشتونو باز کنید که ناقل اونیه که ویروس رو کرده توی بدنش ، نه اونی که باروشهای پیشگیری مانع از ورود ویروس به بدنش میشه
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    68 1
    من کاملا مخالف واکسن اجباری هستم چه واکسن زده باشی چه نزده باشی میتونی ناقل باشی پس این طرح کاملان بی فایده هست فقط هدف از این طرح پر کردن جیب دولت است
  • م.ج IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    52 0
    کاملا مخالفم اگه قراره قانونی اجرا بشه باید همه جا بشه چرا با هواپیما و اتوبوس کاری ندارن ولی با ماشین شخصی خانوادگی کار دارن مگه با اینکارها آمار میاد پایین غیر از اینه که درآمدزایی میکنید با پول مردم
  • US ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    63 0
    این کار بر خلاف قوانین و حقوق شهروندی است در حالی که هیچ ادله ی علمی برای خطرناک بودن واکسن نزده ها وجود ندارد و طبق گفته ی cdcواکسن زده ها ناقل بیماری اند،این کار هیچ توجیهی ندارد و بر خلاف موازین عقل،قانون و شرع است.
  • ناشناس IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    64 0
    موافق نیستم. دو دوز واکسن زدیم که دوباره جریمه شیم و با زبون بی زبونی ازمون بدوزدید، کم جریمه دادیم. خجالت بکشید. خدا لعنت کنه کسانی رو که اینطور تصمیمات ناحقی میگیرن
  • سلیمانچرییسی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    20 1
    با واکسن اجباری مخالفم واکسن مشکلات جدی وعوارض جبران ناپذیری را برای ملت ایجاد خواهدکرد
  • زهرا شاه آبادی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    24 0
    حق ندارن مردم رو به کاری که ضرر داره اجبار کنن
  • رضا IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    28 0
    من خانمم سه دوزواکسن زده بادخترم هردوکرناگرفتن خودم نزدم نگرفتم درضمن۶۸سالم است
  • جواد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    15 0
    باید بررسی شود شاید مشکل پزشکی باشد. بنده یک دز زدم ولی برای دز دوم وسوم پیشنهاد پزشک بود که نزنم
  • سید IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    17 0
    کاملن باطرح اجبار مخالفم وقتی تشخیص میدیم که واکسن مضره چرا بزنیم اتفاقااگه قرار به محدودیت باشه اونایی که بی هیچ دلیلی واکسن زدن چون یه بیماری گرفتن باید قرنطینه بشن نه اونای که هیچ موادی وارد بدنشون نشده تازه اینم بگم به گفته خودشون اومیکرون از امارات توسط یه واکسن زدهدوارد کشور شد
  • شمس‌الله IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    3 15
    واکسن نزدن یعنی به خطر انداختن سلامتی کل مردم جهان و بازی با جان دیگران
  • سادات IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    18 0
    خیر ،مخالفم وقتی واکسن زده و نزده هر دو به یک اندازه ناقل هستن ، پس اساسا فرقی نداره واکسن زده باشیم یا نه....
  • محمد IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    12 0
    خدا رو خوش میاد سفر نرن جواب خدا رو تو او دنیا چی میدن
  • زری IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    19 0
    مخالف واکسنم........ خدا لعنتشون. کنه
  • خلیل GB ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    16 0
    اصلا شاید راننده واکسن زده باشد اما سرنشینان واکسن نزده باشن پس این تصمیم و طرح محدودیت حکومت برای سلامت مردم نیست برای کیسه دوختن پول این ملت است. بسه دیگه خسته شدیم از طرحها و محدودیت های بیشمار شما که خودتون هم بهش اعتماد کامل ندارین.
  • حمیدرضا حسینی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 14
    این که افراد بالای 18 سال به دلیل رفت و امد زیاد حتما باید واکسن بزنن یک مسئولیت اجتماعی و مدنی هستش همه افراد بالغ بایستی حداقل 2 دوز واکسن رو دریافت کنن.و این که برای سفر این تمهیدات انجام میشه اگر واقعاً انجام بشه عالیه.
  • حمید IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    21 0
    مخالفم با اجبار و محدودیت مخالفم . باید ستاد کرونا منحل شود غیر قانونی و دیکتاتوری است
  • خانم رضایی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    20 0
    سلام واکسن نتوانسته جلوی انتشار ویروس بگیرد عوارض گوناگون هم که دارد چرا اجازه نمی دهید خود مردم انتخاب کنند چرا دولت ایت الله رییسی هم مثل دولت قبل جیب دوخته برای جریمه ها وااسفا
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    18 0
    از دولت ومجلس انقلابی چنین انتظاری نداشتیم این کاملا تصمیمی دیکتاتوری وغیر علمی وغیر انسانی است آقای رییسی مابه امید عدالت به شمارای دادیم ...مارا شرمنده شهداء نکنید لطفا #نه_به_واکسن_اجباری
  • زینب جعفری IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    21 0
    با این طرح مخالف هستم
  • حاجی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    14 0
    نه به اجبار ،کاسبی از مردم برای پرداخت یارانه،حرام‌در حرام بترس از‌ ایرانی چون اوکراین که مردم به روس‌ها اجازه ورود بدهند،حالا مردم را محدود کنید
  • یا علی مدد GB ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    20 0
    این خواسته خلاف قانون است و واکسن تاثیری در کنترل کرونا نداشته است.
  • سعیده کاوسی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    20 0
    چرا باید پول به ناحق بپردازیم
  • فاطمه IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    17 0
    به نظرمن این کاملا خلاف قانون هست اومدی طرف اصلا وقت دوز سومش نرسیده این واکسن ها باعث تضعیف سیستم ایمنی شده تو تمام کشورها دارن محدودیت‌ها رو الان حذف میکنن اینا دلشون برا مردم نسوخته کرونا یه بازی سیاسی کثیف هست
  • رضا AU ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    18 0
    اگه قراره جریمه ای باشه باید طبق قانون و مطابق با قوانین شرعی باشه که این ممنوعیت نه قانونیه و نه شرعی
  • عزت جعفراقایی US ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    20 0
    مخالف جریمه واکسن نزده ها هستم
  • بهنام DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    20 0
    ما مخالفیم این کار غیرقانونی هست
  • CA ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    18 0
    اصلا موافق نیستم، چون نه قانونی هست نه انسانی
  • ابی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    16 0
    مخالفم. مردم به صورت گله ای، دقت کنید گله ای واکسم زدن. پس نباید اجباری روی بقیه باشه. هر چند ثابت شده واکسم ها تاثیر نداشتند فقط نوعی تجارت هستند. #نه به واکسم
  • مادر IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    19 0
    ستاد کرونا بخاطر ناتوانی در متقاعد کردن مردم دست به اینکار زده و کاملا واضح هست که وقتی منطق نباشه اجبار هست و کاملا با این طرح مخالف هستم
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    18 0
    هرگز نباید ممنوع کنند دوران برده داری گذشته
  • هانا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    17 1
    مخالفم
  • نادری IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    5 0
    واکسن عوارض بسیار دارد و این جریمه هم خلاف قانون و برای پر کردن جیب دولته
  • بهار IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    نه به زورواجبارعمرانمیزنم حتی اگه منوبکشنن