کدام وزیر به کدام شهر می رود؟ / اعلام برنامه کاری هیات دولت در سفر به گلستان

فارس نوشت: در سفر هیات دولت به گلستان سیداحسان خاندوزی «وزیر امور اقتصادی و دارایی» به شهرستان علی آبادکتول خواهد رفت و حجت‌الله عبدالملکی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» به شهرستان‌های مینودشت و گالیکش سفر می‌کند تا از نزدیک مشکلات مردم این شهرستان‌ها را نظاره کند و درصدد رفع معضلات برآید.

سید جواد ساداتی‌نژاد «وزیر جهاد کشاورزی» به شهرستان‌های کردکوی و بندرگز می‌رود و بهرام عین‌اللهی« وزیر ‌بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» وارد شهرستان آزادشهر خواهد شد.

سید حمید سجادی « وزیر ورزش و جوانان» به شهرستان‌های مراوه‌تپه و کلاله سفر می‌کند و احمد وحیدی «وزیر کشور»، انسیه خزعلی «معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده» و سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورئیس‌جمهور منتخب مردمی را همراهی می‌کنند.

مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای بازدید به شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان رفت و عزت الله ضرغامی «وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی» در شهرستان گنبدکاووس حضور یافتند.

در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گلستان، محرابیان «وزیر نیرو» در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا حضور خواهد داشت.

رئیسی جمعه به گلستان می رود

بیشتر بخوانید:

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، مرتضوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، احمد وحیدی وزیر کشور و میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفراستانی رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

سفر رئیس‌جمهور محبوب مردمی به همراه هیات دولت به استان گلستان نگارستان ایران قطعا با برکات ارزشمندی همراه خواهد بود که باید از این مزیت به نحو شایسته‌ای برای توسعه استان استفاده شود قطعاً این سفر می‌تواند تحولات شگرفی در توسعه پایدار استان گلستان به همراه داشته باشد.

رئیس جمهور پس از ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان، امروز در شانزدهمین سفر خود وارد استان گلستان شد.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =