در رئال مادرید آرامش نداشتم!

ورزش سه نوشت: مارتین اودگارد در آرسنال به آرامش رسیده، همان چیزی که در رئال مادرید نداشت.

مارتین اودگارد ستاره نروژی که از 16 سالگی در عضویت رئال بود و چند سال متوالی در تیم های هلندی و سپس سوسیداد به شکل قرضی بازی کرد، بالاخره تابستان گذشته مجوز جدایی قطعی از رئال را گرفت و با قراردادی تا 2025 به آرسنال ملحق شد. او نیم فصل دوم فصل گذشته را قرضی برای توپچی ها بازی کرده بود و در بازگشت به رئال تصمیم به جدایی قطعی گرفت. رئال نیز او را با 40 میلیون یورو واگذار کرد.

اودگارد در آرسنال تبدیل به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار شده و کاملا احساس راحتی می کند. زمزمه رسیدن کاپیتانی آرسنال به او هم شنیده می شود.

اودگارد در مصاحبه با تی وی 2 و در مورد روزهای حضورش در رئال و مقایسه با شرایط فعلی در آرسنال گفت:« در 15 سالگی از کشور خارج شدن و تصمیم به بازی برای یک باشگاه بزرگ گرفتن، ساده نیست و برایم همه چیز خاص بود. به رئال پیوستم ولی سال ها به تیم های دیگر قرض داده شدم و مرتب در حال آزمایش من بودند. خیلی از اطرفیان نگران شرایط من و آن همه آزمون و خطا بودند. فکر می کنم به اندازه کافی خوب بودم که به من اعتماد شود. حالا در آرسنال نیازی به اثبات خودم ندارم.»

اودگارد ادامه داد:« حس می کنم در آرسنال جایگاه شایسته ای دارم. اینجا به من آرامش داده اند و ثبات. در آرسنال دیگر دغدغه این را ندارم که سال بعد قرار است کجا قرضی بازی کنم. همه چیزخوب پیش می رود و همان جایی هستم که دوست داشتم.»

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =