۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۰۵:۳۹

ایسنا نوشت:

سارا سالار نگارش دومین رمانش را با نام «هست یا نیست؟» به پایان رساند؛ این در حالی است که اولین رمان این نویسنده با نام «احتمالا گم شده‌ام» برای چاپ پنجم مجوز نشر نگرفت.

وی با اشاره به نگارش دومین رمان خود عنوان کرد: این کتاب را با عنوان «هست یا نیست؟» نوشته‌ام که رمان زنانه‌ای است و شخصیت محوری آن زن 39ساله‌ای است که او را در سه مرحله از زندگی‌اش نشان داده‌ام. دو مرحله مربوط به گذشته و یک مرحله در حال است. این داستان به درگیری آدم‌ها در زندگی‌شان می‌پردازد و ترکیب عجیبی از چیزهایی چون مرگ، عشق، خیانت، ازدواج و چیزهایی است که زندگی انسان را می‌سازد.

سالار با اشاره به غیرقابل چاپ اعلام شدن چاپ پنجم رمان «احتمالا گم شده‌ام» گفت: نمی‌دانم چرا این کار را انجام می‌دهند؛ در حالی‌که این کتاب چهار بار منتشر شده است. دومین رمان من از سوی نشر چشمه منتشر می‌شود و دوست دارم راحت مجوز بگیرد و اصلاحیه نخورد.

وی درباره نگارش کار بعدی‌اش گفت: باید کمی بگذرد برای این‌که کار بعدی‌ام را شروع کنم. البته قصد انجام این کار را دارم و با وجود این‌که نوشتن‌ گاهی برای من سخت می‌شود؛ اما دوست ندارم از این کار دست بکشم.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mahta IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 0
    سلام دوست عزیزم!من از وبلاگت خیلی خوشم اومده و تصمیم دارم با اجازت لینکت کنم اما اگه دوست داشتی توهم میتونی وبلاگ منو به نام (فقط برای ما نوجوونا)لینک کنی. متشکر