نخستین جرقه​های انتخاباتی با استعفای مدیران دولتی،​ هم مانع از موضع​گیری​ها و ابراز نگرانی​ها از فعالیت​های جریان انحرافی نشد.

کما اینکه عضو سابق کابینه در دولت نهم معتقد است اصحاب سکوت برای حضور در انتخابات یک امتیاز منفی بزرگ دارند. وی همچنین از به بازار آمدن نسخه‌های تقلبی اصولگرایی خبر می‌دهد.

کامران باقری لنکرانی، با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب هم شاهدیم که دشمنان به محض توفیق یک گفتمان یا تفکر، نوع تقلبی آن را مطرح کردند، به فارس گفت: هم‌اکنون نیز فضاهای پیرامونی گفتمان اصولگرایی به همین گونه است و در موقعیت کنونی که اصولگرایی و کارآمدی برخی از اجزای آن مورد اقبال عمومی قرار گرفته است این نگرانی وجود دارد که گفتمان‌های تقلبی هم پیرامون این گفتمان به وجود بیاید. خطر دیگری نیز در رابطه با گفتمان اصولگرایانه مطرح است و آن خطر غرور و غفلت است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اصولگرایی هم‌اکنون مورد تهاجم است اما نه از جانب دشمنان بیرونی، تأکید کرد: نگرانی این است که اصولگرایی الآن به وسیله گفتمان‌های تقلبی شبیه خودش دچار جریان انحرافی شود و یا اینکه به دلیل دچار شدن به غرور، آسیب ببیند.

در همین حال رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، به ریشه یابی دلیل حملات فتنه‌گران و جریان انحرافی به برخی چهره​ها پرداخت و گفت: مثلا حمله آنها به آیت‌الله مصباح یزدی به دلیل استقامت ایشان بر اصول است.

روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران با اشاره به شخصیت آیت‌الله مصباح‌یزدی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی شخصیتی اصولگرا، اسلام‌شناس و انقلابی هستند، وی همواره در خط ولایت و رهبری استوار بوده و به همین جهت مردم متدین و توده‌های انقلابی ملت، ایشان را قبول دارند. گروه‌هایی که با این خلصت‌های آیت‌الله مصباح یزدی به ویژه رابطه مردم و ایشان مشکل دارند، همواره در تلاش هستند که این رابطه را به هم زده و تأثیرگذاری آیت‌الله مصباح یزدی را در جامعه از بین ببرند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: آیت‌الله مصباح یزدی هم در جریان حاکمیت نیروهای مدعی دوم خرداد و اصلاح‌طلب، ایستادگی کرده و از اصول دفاع کردند و هم در حال حاضر در مقابل جریان انحرافی که در دولت نفوذ کرده، ایستاده است. قطعاً هر کس که در خط اصیل انقلاب، امام و رهبری نیست، علی‌القاعده آیت‌الله مصباح یزدی را مورد توهین و جسارت قرار می‌دهد.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =