‍ آماده باش صددرصدی پلیس لرستان در چهارشنبه آخر سال

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی صددرصدی پلیس لرستان در چهارشنبه آخر سال، گفت: ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز امسال را همچون گذشته با همکاری سایر دستگاه ها و بسیج بطور کامل پوشش خواهیم داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،  سردار"یحیی الهی  با اشاره به اینکه  همه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم و در راستای آرامش و آسایش شهروندان تلاش مضاعف خواهیم کرد، به آن دسته از افرادی که بخواهند اقدامات مخاطره آمیزی که موجب سلب آسایش مردم عزیز بشود، هشدار می دهیم، پلیس قاطعانه و با اقتدار با آنان برخورد و افرادی که در این رابطه دستگیر شوند طی تعاملی که با دستگاه قضائی صورت گرفته تا پایان ایام تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.
 
وی افزود: از هم استانی های عزیز انتظار داریم ضمن کنترل فرزندان خود از اقداماتی که موجب آسیب و خسارت به خودشان و فرزندانشان می شود بطور جدی خودداری کنند.
 
فرمانده انتظامی استان لرستان ، به هنجارشکنان و اراذل و اوباش هشدار داد، اگر به هر نحوی افرادی بخواهند آرامش و آسایش مردم را بهم بزنند یا به مخاطره بیندازند، بدانند به زودی  در چنگال قانون گرفتار خواهند شد و قطعا دستگاه مقتدر قضائی با آنان برخورد قاطعانه ای خواهد داشت و به اشد مجازات خواهند رسید.  
 
سردارالهی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری  و تعامل سازنده دستگاه قضائی لرستان با پلیس استان، با اشاره به دستگیری عامل شهادت شهید والامقام"رحمان پوردهقان" گفت: کیفر خواست متهم ظرف مدت 10 روز صادر و ان شاءالله بزودی شاهد اجرای این حکم خواهیم بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =