سامانه 1521 آماده پاسخگویی به سوالات حوزه نظام تعرفه‌گذاری جدید است

معاون شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: همکاران مستقر در سامانه ۱۵۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات مشترکان در زمینه نظام تعرفه‌گذاری برق هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  محمدرضا لشکری گفت: نظام تعرفه‌گذاری جدید از ابتدای بهمن ماه امسال اجرایی شده و مشترکان برق استان سمنان در صورت هر گونه ابهامی در زمینه این طرح می‌توانند از ساعت 7:30 صبح لغایت 17:30 بعدازظهر به جز روزهای تعطیل با شماره چهار رقمی ۱۵۲۱ تماس حاصل نموده و کارشناسان این شرکت در اسرع وقت به سوالات تلفنی پاسخگویی می نمایند.

وی افزود: کلیه خدمات شرکت توزیع برق استان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی شده و درخصوص فروش انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب نیز چنانچه متقاضیان و مشترکان برق استان سوال یا درخواستی دارند، می توانند از طریق شماره ۱۵۲۱ ، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

وی اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری، چهار پله مصرف داریم که "پله الگوی مصرف" ، "پله از الگوی مصرف تا 1.5 برابر الگوی مصرف" ، "پله از 1.5 برابر الگوی مصرف تا 2 برابر الگوی مصرف" و "پله 2 برابر الگوی مصرف به بالا" می باشد و از این پس صورت حساب برق مصرفی مشترکان بر این اساس محاسبه و پیامک می گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =