واکنش مربی پرسپولیسی به شایعات جانشینی یحیی/عکس

خبرورزشی نوشت: مهدی تارتار با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت که تا پایان فصل به تیمش متعهد است.

ذوب آهن در چهار هفته اخیر توانسته چهار پیروزی به دست آورد تا پنجمین تیم برتر نیم فصل دوم باشد و همچنین با تفاضل گل کمتر نتوانسته به نیمه بالای جدول برسد.

سرمربی این تیم مهدی تارتار اما پس از شهرآورد پایتخت و استعفای یحیی گل‌محمدی، در فضای مجازی با شایعات متعددی مواجه بوده و حالا همزمان با این اتفاقات پستی را در اینستاگرام منتشر کرده است.

او در این پست نوشت: «سالی که گذشت با روزهای تلخ و شیرین برای همه ما همراه بود. من در دو دوره کاری مختلف، افتخار این را داشتم تا در خدمت تیم دوست‌داشتنی پیکان و تیم بزرگ و پرافتخار ذوب آهن باشم و خوشحالم که در هر دو تیم با مدیران متعهد، کادر همدل، بازیکنان تلاشگر و همراهان دلسوز کار کردم و خرسند از اینکه در آغاز سال ۱۴۰۰ همراه با آنها توانستیم در پیکان نتایجی درخشان را رقم بزنیم و حالا در پایان سال در ذوب آهن توانسته‌ایم لبخند رضایت را به هواداران تقدیم کنیم.»

او بدون اشاره به شایعات مجازی از تعهدش به ذوب آهن نوشته است: «در سال جدید تلاشمان را برای اینکه موفقیت ذوب آهن استمرار داشته باشد، ادامه خواهیم داد. خود را نسبت به هواداران و کارکنان زحمتکش کارخانه ذوب آهن مسئول و متعهد می‌دانیم که در ادامه فصل، در تمرین سرسخت‌تر و در بازی پرتلاش‌تر باشیم تا پاسخ حمایتشان را بدهیم.»

واکنش مربی پرسپولیسی به شایعات جانشینی یحیی/عکس

تارتار در این پیام نوروزی همچنین ابراز امیدواری کرده تا تیم ملی بتواند در بازی با کره و ژاپن موفق باشد و همچنین در پایان نوشته که فکر و ذهنش آماده آغاز کار با ذوب آهن است.

ذوب آهن این فصل برابر سپاهان بی شکست بوده و توانست دربی رفت را با پیروزی پشت سر بگذارد. نکته جالب اینکه ذوبی‌ها چند بازی متوالی از کسب پیروزی ناکام ماندند اما در هفته‌های اخیر ۴ برد برابر فولاد، شهرخودرو، مس رفسنجان و آلومینیوم به دست آورده که پیروزی مقابل آلومینیوم پرگل‌ترین برد فصل نیز بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 0
    اینطور بیشتر میتونه به لنگ کمک کنه با دادن امتیاز
  • س IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    ادمی تبانی بکند به هیچ کجا نمی رسد
  • محمدی گنبد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 1
    یحیی جانشین نمیخواد و کادرش با حضور حاضرین که خیلی برتر از مربیان کل لیگ هستن کافیه و با داشتن این مربیان متخصص عنداللزوم قادر به ارائه نظرات فنی به سایر تیم ها از جمله ذوب آهن که مربی پرسپولیسی دارند نیز هست. فرافکنی و سوء استفاده از اتفاقات و طریقه روشنگری آقا یحیی در جریانات لیگ جاری اکیداَ ممنوع.