اعتراضِ امیرحسین رستمی به پخش نشدن «جناب‌عالی»

امیرحسین رستمی با برشمردن سریال‌هایی که نقشش در آن‌ها به قول خودش «قیچی شده است» از جمله «رئیسِ» مسعود کیمیایی و «خاک‌آشنا»ی بهمن فرمان‌آرا، به خارج شدن سریال «جناب‌عالی» از لیست برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «جناب‌عالی» به کارگردانی عادل تبریزی قرار بود نوروز ۱۴۰۱ از شبکه نسیم پخش شود اما در نهایت از فهرست برنامه‌های نوروزی این شبکه بیرون ماند. 

اتفاقی که امیرحسین رستمی، یکی از بازیگران این سریال در صفحه اینستاگرام خود، در موردش چنین نوشت:

«نمی‌دانم بخندم یا گریه، یک توقیف به بقیه کارهای توقیفی‌ام اضافه شد. اولین فیلم سینمایی‌ام از علیرضا امینی (just close your eyes) اگر سال ۸۴ توقیف نشده بود، شاید داستان و بازی الان چیز دیگری بود. این همه جشنواره دور دنیا رفت و این همه تقدیرنامه برایم فرستادند برای بازی ولی تعمدا حتی یکی از آن‌ها را نرفتم.

در «رئیس» مسعودخان کیمیایی بازی‌ام قیچی خورد، «خاک‌آشنا»ی آقای فرمان‌آرا، همان یک‌ذره هم که بودم قیچی خورد، «سعادت‌آباد» را گفتند اگر سکانس‌هایش درنیاید مجوز اکران نمی‌گیرد، آخرین فیلم ایرج‌خان کریمی مدت‌ها معطل ماند و خروجی‌اش حذف سکانس باحال من شد. در سریال «قهوه تلخ» هم چهار قسمتم توقیف شد و صدایم درنیامد. چه قسمت‌های نابی بود. آقای مدیری قول داد مشکلش را حل می‌کند و دیگر سال‌ها گذشته و آن را هم بیخیال شده‌ام.

سریال «فوق لیسانسه‌ها»، چه قسمت‌های نابی قیچی شد و باز هم صدایم درنیامد و حالا سریال «جناب‌عالی» و باز هم صدایم درنمی‌آید. اصولا اهل جنجال برای کارهای شخصی‌ام نیستم ولی برای مردمم قضیه فرق می‌کند. کاش سال ۱۴۰۱ سال من باشد دیگر.»

اعتراضِ امیرحسین رستمی به پخش نشدن «جناب‌عالی» /عکس

۲۵۹۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انوشا IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 0
    حرف حق جواب نداره دمت گرم مرد