۶۱ هزار مورد بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری و شناسایی ۳۸۵۱ تخلف

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت گفت: ۶۱ هزار مورد بازرسی از اصناف استان انجام گرفت که به شناسایی سه هزار و ۸۵۱ تخلف منجر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامرضا قائدامینی افزود: تخلفات کشف شده در قالب سه هزار و ۳۹۰ فقره پرونده به ارزش ۳۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که به تعزیرات حکومتی ارسال شد و بیشترین تخلفات مربوط به حوزه مرغ و آرد و نان بود.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، صادر نکردن فاکتور، تقلب و رعایت نکردن بهداشت از جمله تخلفات شناسایی شده به شمار می‌رود.

قائدامینی تعداد بازرسان این سازمان را ۳۵ نفر اعلام کرد و افزود: در دوران شیوع کرونا و نظارت بر محدودیت‌های هوشمند فعالیت بازرسان سنگین‌تر شد و طی چند شیف در شبانه‌روز از بازار و اصناف بازرسی شد، اما با انتزاع ستاد تنظیم بازار از سازمان صنعت، معدن، تجارت به سازمان جهادکشاورزی در ماه‌های پایانی سال مسئولیت نظارت بر عرضه کالاهای اساسی بر عهده جهاد کشاورزی قرار گرفت.

گفتنی است، چهارمحال و بختیاری دارای۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =