خدمت رسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به 8هزار زائر سرزمین نور

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از خدمت رسانی به بیش از 8هزار زائر سرزمین نور در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد.

سرهنگ پاسدار عیسی حیدری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اردوهای راهیان  نور پس از دوسال وقفه به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، از 15 اسفندماه 1400 با اعزام کاروان های دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری شروع شد.

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در نیمه دوم اسفند و ایام تعطیلات نوروز 1401 کاروان های راهیان نور از شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری عازم اردوگاه های شهید باکری خرمشهر و شهید مسعودیان اهواز شدند و با برنامه ریزی های انجام شده از مناطق عملیاتی جنوب غرب بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی 2450 نفر از اقشار مختلف استان چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیون، نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و اردوی خانوادگی با خودروهای شخصی عازم سرزمین نور شدند.

حیدری، گفت: خانواده های استان چهارمحال و بختیاری نیز با 156دستگاه خودرو شخصی به تعداد 617 نفر زائر وارد اردوگاه شهید باکری خرمشهر شدند و افتخار میزبانی آنها را در طول مدت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشتیم.

وی تصریح کرد: در این مدت، اردوگاه راهیان نور شهید باکری استان چهارمحال و بختیاری در خرمشهر، میزبان 5هزار و 836 زائر سرزمین نور از دیگر استانهای کشور نیز بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =