حمله به روحانیون در حرم رضوی | قالیباف: هوشیار باشیم ، ریشه یابی کنیم

مهر نوشت:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید هوشیار باشیم تا دشمنان و فرصت‌طلبان نتوانند از این جنایات جهت بر هم زدن دوستی و برادری میان ملت‌ها سوءاستفاده کنند.

محمدباقر قالیباف صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: لازم می‌دانم پیش از هر چیز جنایت رخ داده در حرم مطهر رضوی را محکوم کنم. این حادثه ناگوار و شهادت حجت‌الاسلام اصلانی، روحانی جهادی در مناطق محروم را به مردم خراسان و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و برای سایر مجروحین آرزوی سلامتی دارم.

قالیباف ادامه داد: باید به مسئولین مربوطه تأکید کنم پیگیری این اتفاقات ضروری است و این حادثه باید چه در داخل و چه در خارج کشور ریشه‌یابی شود البته این ریشه‌یابی آغاز شده و باید با جدیت بیشتری آن را پیش ببریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین باید نکته‌ای را به ملت عزیز و شریف ایران بگویم؛ همه ما باید هوشیار باشیم تا دشمنان و فرصت‌طلبان نتوانند از این قبیل جنایات در جهت بر هم زدن دوستی و برادری میان ملت‌ها سوءاستفاده کنند.

هوشیار باشیم اتفاق رخ داده در حرم رضوی دوستی ملت‌ها را بر هم نزند

بیشتر بخوانید : 

وی اظهار داشت: باید هوشیار باشیم و بدانیم که بسیاری از برادران افغان ما در راه دفاع از همین کشور در هشت سال دفاع‌مقدس در میدان‌های جنگ حضور یافتند، جنگیدند، به شهادت رسیدند و مجروح شدند و همه اینها را بدون هیچ مابه‌ازایی انجام دادند.

قالیباف بیان کرد: برادران افغان همچنین در بسیاری از موضوعات دیگر از جمله جبهه مقاومت حضور داشتند و سینه سپر کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ما هوشیار بوده و هوشیارتر نیز خواهد بود تا این کارهای شیطنت‌آمیز هرگز اثری در وحدت و یکپارچگی امت اسلامی نداشته باشد و به عزت مسلمین، عظمت و زنده بودن اسلام خدشه‌ای وارد نشود.

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1619000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 0
    دقیقاً منظور شما کدام ملت هاست؟