ایرنا نوشت:دکتر سیدمحمد علوی پنجشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سه هزار و ۶۹۳ نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های استان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته حدود ۴۰۰ مورد کمتر شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل چهار مورد بیشتر شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از هم استانی های عزیزمان به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند که نسبت به روز قبل تغییری نکرده است.

علوی گفت: خوشبختانه وضعیت کرونا در استان خوب و پایدار بوده و اگر هم استانی ها به رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون پوشش ماسک، فاصله گذاری، تهویه محل زیست و کار و واکسیناسیون پایبند باشند، شاید دیگر نگران وقوع موج بیماری نباشیم.

وی افزود: تاکنون هفت میلیون و ۱۸۲ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده اما هنوز تا واکسیناسیون کامل قابل قبول در افراد بالای ۱۸ سال که حداقل سه نوبت واکسن زده باشند، فاصله داریم.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: اکنون تاخیری های واکسن نوبت دوم و سوم ما در استان به ترتیب ۱۳ و ۵۴ درصد است لذا ضرورت توجه بیشتر مردم به واکسیناسیون کامل به شدت احساس می شود.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان آبی کرونایی هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1619697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =