پلیس راه کرمانشاه: سرعت و سبقت‌ غیرمجاز بیشترین تخلفات ثبت شده در نوروز بود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز در کنار نسبتن کمربند ایمنی و تلفن همراه بیشترین تخلفات ثبت شده رانندگان خودروها طی نوروز امسال در محورهای کرمانشاه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کرمانشاه؛ سرهنگ «کیخسرو دستغیب» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در طول طرح نوروزی پلیس، ۴۳۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شد که نسبت به نوروز ۱۴۰۰ با توقیف ۸۸ دستگاه وسیله نقلیه، ۳۹۴ درصد رشد داشته است.

وی همچنین با اشاره به ثبت بیش از ۱۰ میلیون و ۵۸۴ هزار تردد در محورهای استان طی ایام نوروز امسال، گفت: این مقدار تردد نسبت به نوروز سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته است.

سرهنگ دستغیب پرترددترین محورهای استان را هم کرمانشاه - صحنه، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - سنندج و کرمانشاه - روانسر- پاوه اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۶ فقره تصادف فوتی از مرگ ۸ نفر در این سوانح خبر داد و گفت: این مقدار تلفات نسبت به سال قبل که ۱۳ فوتی داشتیم حدود ۳۷ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از وقوع ۱۶۴ فقره تصادف جرحی در راه های استان خبر داد و گفت: در این حوادث بیش از ۲۴۰ نفر زخمی شدند که در این خصوص هم حدود ۲۰ درصد نسبت به سال قبل آمار مجروحان کاهش داشته است.

سرهنگ دستغیب در پایان گفت: توقیف خودروهای حادثه ساز از چند ساعت تا چند روز را هم در ایام نوروز امسال نسبت به سال قبل ۷۹۵ درصد رشد نشان می دهد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =