۲ نفر
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
الهامی: بهترین تیم ایران را حذف کردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ۳۰۰ دقیقه از استقلال گل نخوردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساکت الهامی بعد از پیروزی مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: بازی جاندار و پرفشاری را برگزار کردیم و به دو تیم تبریک می‌گویم و هر دو تیم جانانه بازی کردند و این باخت چیزی از ارزش‌های خوب استقلال کم نمی‌کند. آنها ثابت کردند بهترین تیم ایران هستند.

وی افزود: هیچ تیمی به اندازه ۳۰ دقیقه آخر بازی به ما فشار نیاورد. ما برای این بازی برنامه ریزی داشتیم و از آنها ممنون هستم. سه بازی با استقلال انجام دادیم که نزدیک ۳۰۰ دقیقه از استقلال گل نخوردیم. دو بازی هم در ورزشگاه آزادی بود و یکی هم در شهر مشهد برگزار شد. دست هواداران تیم مان را می‌بوسم. عرب براقی داور بازی هم نشان داد که جا پای بزرگان می‌گذارد و می‌تواند یکی از بهترین داوران آسیا باشد و به آنها خسته نباشید می‌گویم. دو بازی سخت دیگر در پیش داریم.

وی افزود: اول فصل گفته بودم نساجی تیمی قابل احترام خواهد شد که همین هم شد.

الهامی در مورد اینکه نساجی خیلی وقت تلف کرد گفت: این حرف را در فینال هم زدند کدام بازیکن ما به زمین افتاد و تعویض نشد. اکبر صادقی را تا ۱۲ امروز نداشتیم و زامهران هم نداشتیم و دست‌مان خالی بود. کریم هم دقیقه ۱۰۵ افتاد که به او گفتم بلند شود و بعد تعویض شد. بازیکنان ما عمدی روی زمین نمی‌افتادند. مالکانه بازی کردیم. بردن استقلال برای ما خیلی خوب بود.

سرمربی نساجی در مورد اینکه متخصص شکست فرهاد مجیدی است، گفت: فرهاد عزیز و رفیق من است و بهترین تیم ایران را ساخته است و امیدوارم در دو بازی پیش رو تا فینال داریم موفق شویم تا فصل خوبی را تمام کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =