جلسه بررسی مشکلات و معضلات روستاهای بخش مرکزی با حضور مسئولان شهرستان و بخش مرکزی لالی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی لالی در مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ روز سه شنبه در محل سالن جلسات فرمانداری به ریاست جناب آقای حیاتی سرپرست محترم فرمانداری شهرستان و با حضور بخشدار محترم مرکزی سرکار خانم احمدی و دادستان محترم شهرستان جناب آقای عالی پور و دیگر روسای ادارات برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین از لالی، در ابتدای این جلسه جناب آقای حیاتی سرپرست محترم فرمانداری ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان بر لزوم همکاری و تعامل دهیاران و شوراهای روستا با ادارات شهرستان تاکید نمودند.

در ادامه مباحثی در زمینه عمران بحث آسفالت روستاها و نحوه دریافت قیر رایگان_تنظیفات و آهک پاشی سطح روستاها توسط دهیاران_مباحث فرهنگی_ همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح روستاها در زمینه آسیب های اجتماعی، اعتیاد و خودکشی و موضوع امنیت، نصب دوربین های مداربسته در روستاهای بزرگ و باتوجه به کوچ عشایر و خالی شدن برخی از مناطق عشایری و احتمال سرقت شبکه ترانس ها و کابل های برق، دهیاران موظف به اطلاع رسانی اهالی مناطق عشایری جهت جمع آوری ترانس های برق اقدام بنمایند.

در پایان این جلسه به جلوگیری از تصرفات در اراضی ملی و معرفی افرادی که ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح روستاها انجام می دهند اطلاع رسانی و اقدام قانونی انجام بگیرد.
روابط عمومی بخشداری مرکزی لالی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =