کسب رتبه اول کشوری از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اجرای برنامه سلامت نوروزی۱۴۰۱

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بر اساس ارزیابی برنامه سلامت نوروزی مدیریت مهندسی بهداشت محیط سال ، از طرف معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۴۰۱، این دانشگاه موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر احمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: براساس نامه مورخ ۲۹ فروردین ماه جاری از طرف معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس گزارش تحلیلی و شاخص های مورد ارزیابی برنامه سلامت نوروزی مدیریت مهندسی بهداشت محیط سال ۱۴۰۱ ؛ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشورموفق به کسب رتبه اول شد.

وی افزود: بر اساس این رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد، ایرانشهر و اراک به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
دکتر احمدی خاطرنشان کرد: همچنین دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و آبادان مشترکاً چهارم و دانشگاه های علوم پزشکی گیلان و زنجان به صورت مشترک رتبه پنجم را بدست آوردند.

وی ضمن تبریک این موفقیت به ریاست محترم دانشگاه، معاونین، مدیریت و کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان، روسا و معاونین بهداشتی و کلیه بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه های بهداشت و درمان ۱۰ گانه استان گفت: این موفقیت مرهون همراهی، تعامل و مشارکت و تلاش شبانه روزی یکایک مسئولین است.

دکتر احمدی در ادامه اضافه کرد: مایه مباهات است و برخود می بالیم که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در برنامه سلامت نوروزی مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سال ۱۴۰۱ ، با کسب رتبه عالی در سطح کشور افتخار آفرین شده است. یقینا نیازمند چنین نیروهای تخصصی ، متعهد و پر تلاشی هستیم که آینده ای روشن را برای این دانشگاه رقم بزنند.

دکتر احمدی در پایان ضمن تبریک مجدد به خانواده بزرگ بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه، برای یکایک خدمتگزاران این عرصه؛ توفیق روز افزون ، سلامتی و تندرستی را از درگاه الهی مسئلت نمود و گفت: امید است در سالی که بنام " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاری شده است بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در بخش بهداشت جاری و ساری نماییم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =