انگلیس برای فایق آمدن به مشکلات اقتصادی در صدد جذب گردشگر بیشتر از کشورهای دیگر و به بهانه المپیک 2012 است

اکنون دولتمردان انگلیس که با کسری بودجه وحشتناکی طرف هستند به المپیک لندن به چشم یک ناجی بزرگ می نگرند. فرصتی که نباید از دست برود.

بنابراین تبلیغات به عنوان نسخه نهایی این مهم برای انگلیس برگزیده شده است تا بتواند انگلیس را در جدول توریسم جهانی به  جایگاه اصلی خود برساند.

سازمان‌های گردشگری انگلیس در صددند با اجاره یک بنگاه رسانه‌‌‌ای، خدمات مسافرتی و گردشگری خود را در آستانه المپیک لندن معرفی کنند.

در فاصله یک سال مانده به آغاز بازی‌های المپیک لندن، تب ناشی از مسابقات سازمان‌های فعال در حوزه گردشگری انگلیس را بر آن داشت تا برای عقب نماندن از درآمدهای این رویداد جهانی، به منظور توسعه و گسترش خدمات خود به تبلیغات رسانه‌ای روی آورند.

انگلیس پیش از بحران اقتصادی پس از فرانسه و اسپانیا از مهمترین مقاصد گردشگری اروپا محسوب می شد اما بعد از بحران اقتصادی فراگیر جهانی معادلات به هم خورد.

آمارها حاکی است بیش از 40 درصد از سازمان‌های بازرگانی در حوزه هتلداری و گردشگری لندن نگران یکی شدن خواسته‌های گردشگران داخلی و بین‌اللملی در زمان برگزاری مسابقات هستند که با توجه به امکانات موجود انجام آن غیر ممکن است.

با این وجود برخی بهوبود شرایط خدمات رسانی به مشتریان از طریق طرح‌های رسانه‌ای و تاثیر همایش‌های مستقیم بازاریابی را عواملی می‌دانند که قادر به تقویت گردشگری لندن در هنگام و پس از بازی‌ها هستند.

به گفته یکی از فعالان صنعت گردشگری لندن، المپیک فرصتی واقعی برای سازمان‌های گردشگری بوده و رویدادی مناسب برای اقتصاد کشور خواهد بود. زیرا گردشگری در حقیقت نقش صادرکنند‌ه‌ای را ایفا می‌کند که ارز به کشور وارد می‌کند.

پیش‌بینی شده است درآمد لندن در زمان برگزاری بازی‌های المپیک 2012 به بیش از 750 میلیون پوند برسد.

47301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    khob shoma ham yad begirin, harchand ke mamlekat e ma gol o bol bol o hich moshkeli nadare