گلایه دانشجویان دانشگاه آزاد دزفول از گرمای کلاس‌های درس

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از مناسب نبودن دستگاه‌های سرمایشی در کلاس‌های درس اظهار نارضایتی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دزفول در تماس تلفنی با خبرنگاران از نبود امکانات رفاهی در کلاس‌های درس اعتراض داشته و به خبرنگار ما گفتند حضور در کلاس‌ها با وجود افزایش دما و همچنین ماه رمضان برای آن‌ها سخت است.

یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: با وجود اینکه چندین بار این مشکل را به مسئولان دانشگاه اطلاع داده ایم، اما هربار که کلاس‌ها تشکیل می‌شوند باید در ساعاتی که گرما به اوج خود می‌رسد با تعداد زیاد دانشجویان در یک کلاس بدون روشن بودن وسایل سرمایشی حاضر شویم.

از دیگر گلایه دانشجویان این دانشگاه افزایش ۳۰ درصدی شهریه است؛ در حالی که میزان خدمات دهی به دانشجویان در زمینه امکانات رفاهی نیز هیچگونه تغییری نکرده و آن‌ها باید در هوای گرم و زبان روزه مدام به دنبال پیگیری مشکل روشن نکردن کولرها در کلاس‌های درس باشند.

حال باید از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دزفول پرسید، در شرایطی که دمای هوای خوزستان در فصل بهار افزایش می‌یابد و نیاز به دستگاه‌های سرمایشی بسیار احساس می‌شود چرا تاکنون تدبیری به این منظور اندیشیده نشده؟

شایان ذکر است که یک ماه از اعلام حضوری شدن کلاس‌های درس می‌گذرد و با وجود کرونا دستگاه‌های تهویه عملکرد مناسبی ندارند.

برای پیگیری بیشتر این مسئله تصمیم گرفتیم دلیل مشکل را از رئیس دانشگاه آزاد دزفول جویا شویم، اما این مقام مسئول علی رغم پیام‌ها و تماس‌های متعدد ما پاسخی نداد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1624178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =