رمان «سوران سرد» نوشته جواد افهمی که پیش از این نامزد دریافت جایزه در دو جایزه قلم زرین و چهاردهمین دوره جایزه کتاب فصل شده بود توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «سوران سرد» نوشته جواد افهمی در 528 صفحه با قیمت 9900 تومان از سوی انتشارات سوره مهر برای دومین بار تجدید چاپ شد. رمان «سوران سرد» در مورد یک عده سرباز در حال خدمت سربازی است که در منطقه غرب کشور در دو پایگاه در حال خدمت هستند. کل منطقه و این دو پایگاه در معرض خطر سقوط است و در همین حال یکی از دو پایگاه سقوط می کند و در پایگاه دیگر هم یک جاسوس پیدا می شود که شروع به جاسوسی برای شبکه ضد انقلاب و گروه کومله می کند و ...

سوران سرد

شخصیت اصلی این رمان یک سرباز ترکمن با حالت عرفانی است. این سرباز کارهای خارق العاده ای می کند و در پایان هم در درگیری با دشمن کشته می شود. البته در داستان حدود 25 شخصیت محوری دیگر هم وجود دارند. این داستان یک برگشت به عقب است که یکی از شخصیت های داستان که در این ماجراها حضور داشته پس از 30 سال به این منطقه وارد می شود و روایت داستان به عقب برمی گردد و در آخر هم فرد جاسوس را پیدا می کند.

 هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =