بسترسازی برای توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان شهرستان سنندج

اعضای مجمع جوانان و جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان کردستان با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کردستان، در این دیدار رئیس مجمع جوانان استان کردستان با تشریح عملکرد و دستاوردهای مجمع استان در دو سال گذشته، برنامه های در دست اقدام برای توسعه حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کردستان را تبیین کرد.

فردین ورمقانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج نیز در این دیدار با اشاره به نقش سمن های جوانان در توسعه فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی، از آمادگی کامل برای همراهی در اجرای طرح ها و بهره مندی از ظرفیت های نخبگان اجتماعی استان خبر داد.

مقرر شد، برگزاری نشست های دوره ای، توسعه ظرفیت های خانه جوان و مجموعه های کارآفرینی سمن های جوانان شهر سنندج، حضور مستمر دبیران سمن ها در جلسات ستاد ساماندهی، معرفی ظرفیت ها و توانمندی سمن ها برای ادارات حوزه شهرستان و توجه به حوزه ورزش سمن ها در دستور کار باشد.

در این نشست که کارشناس جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج نیز حضور داشت، دبیران سمن های جوانان به بیان مطالبات و دغدغه های خود پرداختند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1624850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =