مهروموم کارگاه غیر مجاز تولید پودر ماهی در دزفول

صدا و سیما نوشت: رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: با اجرای طرح تشدید مدیریت و نظارت بر واحدهای تولیدی زیرمجموعه در سطح دزفول، کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان با رصد و پایش‌های شبانه روزی، یک کارگاه تولید غیرمجاز پودر ماهی در یک دامداری متروکه شناسایی کردند.

وی افزود: پس از دریافت حکم قضایی با همکاری نیروی انتظامی، این واحد غیر مجاز مهروموم و همه اقلام موجود در کارگاه ضبط شدند.

محسن ورجاوند با بیان اینکه این کارگاه تولید پودر ماهی شرایط لازم از نظر بهداشتی و زیست محیطی نداشت، ادامه داد: اما در زمینه تولید انبوه پودر ماهی جهت افزودن به خوراک آبزیان فعالیت می‌کرد که با هوشیاری کارشناسان این اداره و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تعطیل و مهروموم شد.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان ۲ واحد تولیدکننده خوراک آبزیان در حال فعالیت هستند که علاوه بر دریافت مجوزهای بهداشتی و زیست محیطی دارای مسئول فنی بهداشتی به عنوان ناظر این اداره در این واحدها استقرار دارند.

این مقام مسئول گفت: از آبزی پروران در خواست می‌شود جهت تهیه خوراک آبزیان خود از مراکز معتبر و دارای تاییدیه دامپزشکی اقدام کنند تا در طول زمان پرورش دچار مشکلات مربوط به تهیه خوراک نامرغوب نشوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =