اتهام جنجالی به دیوید بکام؛ معامله شرم‌آور در آمریکا!

خبرورزشی نوشت: اخیراً مستندی ساخته شده که انتقادی است به آنچه که منتقدان آن را «سرقت میلیارد دلاری املاک» توسط صاحبان امتیازات باشگاه اینترمیامی از جمله دیوید بکام می‌نامند.

بیستمین سالگرد فیلم مثل بکام کات‌دار بزن (Bend It Like Beckham) در این ماه به طور گسترده جشن گرفته شده، اما کارهای غیرمجاز در ورزش میامی موج می‌زند.

مستندی ساخته شد تحت عنوان برای بکام خم نشوید (Don’t Bend Over For Beckham) که انتقادی است به آنچه که منتقدان آن را «سرقت میلیارد دلاری املاک» توسط صاحبان امتیازات باشگاه اینترمیامی از جمله دیوید بکام می‌نامند؛ تحت پوشش پروژه استادیوم دیگری که زمین عمومی و جیب مالیات دهندگان را غارت می‌کند.

بیلی کوربن، فیلمساز و اهل میامی به گاردین می‌گوید: «فوتبال پر زرق و برق است و باعث پرت کردن حواس‌ها می‌شود. باعث تصاحب بزرگ‌ترین دارایی متعلق به مردم شهر میامی می‌شود.»

کمیسیون‌های شهرداری هفته آینده در مورد توافق از پیش مذاکره شده برای توسعه ۱۳۱ هکتار از پارک ملریس در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی میامی رأی خواهند داد.

رای «آری» اساساً به پروژه پارک آزادی میامی و دهکده فوتبال چراغ سبز می‌دهد. این چشم‌انداز شامل مجتمع اداری و خرده‌فروشی، هتل ۷۵۰ اتاقه و، بله، یک استادیوم ۲۵۰۰۰ نفری است.

این تیم در حال حاضر در یک ورزشگاه موقت (اما نسبتاً خوب) در فاصله ۳۳ مایلی در فورت لادردیل بازی می‌کند.

کوربن با اشاره به مکان مورد نظر قبلی در نزدیکی مرکز شهر میامی می‌گوید: «آن‌ها می‌توانند یک استادیوم در ملکی که در اوورتاون دارند بسازند. این فریبکاری مشاورین املاک است.»

تیمی که توسط بکام رهبری می‌شود، اما عمدتاً توسط خورخه ماس، سرمایه‌دار مهندسی محلی حمایت می‌شود، خاطر نشان می‌کند که این سرمایه‌گذاری بر خلاف سایر پروژه‌های مطرح استادیوم، ۱۰۰% به طور خصوصی توسط مالکیت باشگاه تامین می‌شود.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =