مراسم عزاداری شب های قدر در بقاع متبرکه سطح استان برگزار شد

هر ساله ماه مبارک رمضان در قالب ضیافت اقبالی اقدام به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در وقاع متبرکه سطح استان خوزستان برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان ،حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در نشست خبری با خبرگزاری خبرآنلاین گفت:اوقاف و امور خیریه با توجه مامویت ذاتی نسبت به برنامه های فرهنگی مذهبی و اجتماعی که دارد، هر ساله در ماه مبارک رمضان در قالب ضیافت اقبالی اقدام به فعالیت‌های فرهنگی مذهبی در وقاع متبرکه سطح استان خوزستان برگزار کردیم.

وی گفت: مجموعا در پنج بقعه شاخص استان برنامه های فرهنگی مذهبی ایام ماه مبارک رمضان برنامه هایی داشتیم و همچنین در شهرستان دزفول نیز برنامه هایی از قبیل با محوریت امامزاده سبزقبا و دیگر امامزاده ها نیز برگزار کردیم.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز گفت: در این برنامه از مبلغینی دعوت شده، که در بحث محافل انس با قرآن رو در بقاع متبرکه و برگزاری مراسم عزاداری شب های قدر را در بقعه متبرکه سطح استان و در حرم مطهر سبزقبا دزفول برگزار کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: اجرای مراسمات ضیافت الهی با میزبانی مادی و معنوی از همه مردم زائرین و مجاورین صورت گرفت و همچنین از عمده اقدامات توزیع نذورات بین نیازمندان و اقشار کم درآمد بوده و در شهرستان دزفول و پخش افطاری در بقاع متبرکه سطح شهرستان داشتیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در آخر گفت: این طرح‌ها در ماه محرم نیز در بقاع متبرکه سطح استان خوزستان برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =