راهبرد کلان آمریکا در سال های اخیر سپاه هراسی بوده است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه در سال های اخیر سپاه هراسی، راهبرد کلان آمریکا بوده است گفت: یکی از دلایل اصلی این راهبرد شوم آمریکا این است که سپاه یک نیروی واکنش سریع و مردمی و انقلابی بوده که همواره توطئه های دشمن را خنثی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از دزفول: «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه دزفول اظهار کرد: حراست و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه ای فراتر از مرزها بوده و فقط مختص مرزهای داخلی نیست و خوشبختانه سپاه در این امر بسیار موفق بوده است.

امام جمعه دزفول اضافه کرد: ورود جوانانی آماده و مومن به بدنه سپاه باعث شده نسل سوم و چهارم سپاه همواره روند بالنده سابق را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر سپاه هراسی، راهبرد کلان آمریکا بوده است افزود: یکی از دلایل اصلی این راهبرد شوم آمریکا این است که سپاه یک نیروی واکنش سریع و مردمی و انقلابی بوده که همواره توطئه های دشمن را خنثی می کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به تلاش دشمن برای سپاه هراسی تصریح کرد: قرارگاه های سازندگی سپاه که در حوزه عمران و آبادانی کشور فعالیت داشته‌اند باعث شده دشمن ناامید شود لذا به دنبال سیاه‌نمایی است‌.

«بهروز حکمت پور» نیز با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگزار لایقی برای مردم شهرستان دزفول باشم عنوان کرد: تربیت نیروی انقلابی از مهمترین اهداف سپاه دزفول است.

فرمانده جدید سپاه ناحیه دزفول تاکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام در تمام حوزه ها وظیفه داریم به گونه ای عمل و اقدام کنیم که نظام و انقلاب از مسیر اصلی خود خارج نشود.

در این آیین که با حضور سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه خوزستان و مسئولان شهری برگزار شد، از زحمات محمدرضا لیلی زاده فرمانده پیشین سپاه ناحیه دزفول تقدیر و بهروز حکمت پور به عنوان فرمانده جدید سپاه این ناحیه معرفی شد.

حکمت پور از آذرماه ۱۳۹۹ جانشین سپاه ناحیه شهرستان دزفول بوده است. محمدرضا لیلی زاده نیز با حکم سردار شاهوارپور، به عنوان مسئول عملیات سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان منصوب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =