الفیصلی عربستان حریف فولاد شد

دور پایانی بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با شکست حریف بعدی تنها نماینده کشورمان در مرحله حذفی مسابقات همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ششمین و آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در منطقه غرب، بامداد امروز (پنجشنبه) سه بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های السد و الریان قطر و استقلال تاجیکستان مقابل رقبا به برتری رسیدند.

در گروه A، استقلال تاجیکستان با نتیجه 2 بر صفر مقابل شارجه امارات به پیروزی دست یافت. با دو گلی که در دقایق 14 و 1+90 به ثمر رساند، نماینده تاجیکستان اولین پیروزی‌اش را در این دور از رقابت‌ها کسب کرد تا کمی آبرومندانه‌تر به عنوان تیم قعرنشین گروه با جام وداع کند. شارجه هم که پیش از این شانسی برای صعود نداشت، با همان 5 امتیازی که از قبل کسب کرده بود به عنوان تیم سوم جدول به کار خود پایان داد.

در دیگر بازی گروه الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود، مقابل تیم دوم جدول الریان قطر با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. یک گل به خودی در دقیقه 5 و گلی دیگر در دقیقه 43 به نماینده قطر کمک کرد که مانند حریف سعودی 13 امتیازی شود هرچند به خاطر تفاضل گل بهتر (+6 برای الهلالی و +3 برای الریان) این قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها بود که بالاتر از نماینده قطر به عنوان تیم اول گروه A‌صعود کرد.

همزمان با این بازی‌ها یک دیدار هم در گروه E‌برگزار و در آن هم یکی دیگر از نمایندگان عربستان سعودی مغلوب قطری‌ها شد.تیم الفیصلی عربستان که پیش از این صعودش به مرحله حذفی به عنوان تیم اول گروه مسجل شده و در مرحله یک هشتم نهایی باید فولاد روبه‌رو شود با نتیجه یک بر صفر به السد قطر باخت. تنها گل السد در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رسید.

در جدول گروه E، تیم‌های الفیصلی و نسف قارشی ازبکستان هر دو با 9 امتیاز و با توجه به نتیجه بازی‌های رودررو به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و به مرحله بعدی صعود کردند. تیم‌های السد و الوحدات اردن هم به ترتیب با 7 و 6 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند و از گردونه مسابقات حذف شدند.

تیم‌های نسف قارشی، شباب الاهلی امارات و الریان قطر با توجه به نتایج بهترشان نسبت به دیگر تیم‌های دوم جداول 5 گروه منطقه غرب آسیا، به همراه 5 تیم صدرنشین گروه‌ها به مرحله حذف راه یافتند.

با پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و مشخص شدن تمام تیم‌های صعود کننده، برنامه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات در منطقه غرب به شرح زیر است:

بازی اول: الهلال عربستان - شباب الاهلی امارات
بازی دوم: الشباب عربستان - نسف قارشی ازبکستان
بازی سوم: الدحیل قطر - الریان قطر
بازی چهارم: الفیصلی عربستان - فولاد خوزستان

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب روزهای 14 و 15 بهمن سال جاری برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

باشو، غریبه‌ای رو به افول!

همه کشتی گیرانی که بازیگر شدند

یک انگلیسی محبوب در پرسپولیس/عکس

253251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =