سردار اشتری: باید از امنیت تامین شده برای توسعه اقتصادی بهره برد

ایرنا نوشت: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت امروز کشور به مدد تلاش‌های جان برکفان این نیرو، باثبات و مثال زدنی است.

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از نمادهای امنیت مثال زدنی در کشور، آرامش موجود در استان‌هایی نظیر این استان است.

وی اضافه کرد: در سال‌های طولانی گذشته، دشمنان به دنبال ناامن کردن منطقه بویژه استان‌هایی نظیر آذربایجان غربی بوده که البته این توطئه‌ها با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همراهی و مشارکت مردم، نقش برآب شده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ناجا از ستون‌های امنیت امروز کشور به شمار می‌رود، افزود: در این راستا، این نیرو بیش از ۲۲ هزار جانباز و شهید تقدیم کرده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امنیت، زیربنای توسعه و پیشرفت در هر منطقه و در کل کشور است که البته این امنیت به خوبی تامین شده و می‌توان از این ظرفیت، برای توسعه و رشد اقتصادی بیش از پیش استفاده کرد.

سردار اشتری بر توجه به جوانان برای توسعه کشور به صورت دانش بنیان تاکید کرد و گفت: پلیس هم در حوزه آموزش حرفه‌ای و استفاده از فناوری روز، پیشتاز بوده و در صدد است تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه ماموریتی این نیرو، اجرایی شود.

وی تاکید کرد: اقدامات بازدارنده در راستای ارتقای شاخص های امنیتی و همچنین توجه به بهبود وضعیت انسدادی مرز، از جمله حوزه‌هایی است که می‌توان از ظرفیت دانش بنیان بهره برد.

در این آیین، از زحمات سردار مسعود خرم‌نیا قدردانی و سردار رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

سردار اشتری: کسانی‌ که می‌توانند دو روز دیرتر از سفر برگردند/ کاهش ۷ درصدی تصادفات و ۲۲ درصدی جان باختگان

اعلام حمایت فرمانده کل پلیس از فعالان امر به معروف

۲۳۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =