۱ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
شکایت‌های سفر را کجا ببریم؟

با توجه به اینکه عید فطر برای روز دوشنبه تائید نشد، به استناد قانون و استعلام از سازمان اداری و استخدامی، فردا روز کاری است و کارکنان باید در محل کار حضور داشته باشند.

این سامانه بنا بر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایت‌ها از طریق سامانه اینترنتی https://www.۰۹۶۲۹.ir// نیز امکان‌پذیر است.

یحیی نقی‌زاده محجوب، مسؤول کمیته نظارت این ستاد همچنین گفته است: سعی می‌شود برای تامین رضایت مسافران، شکایت‌های ثبت‌شده به سرعت بررسی و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.

مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست کرده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را از طریق این سامانه ثبت و اطلاع‌رسانی کنند.

علاوه‌بر شکایت، سامانه ۰۹۶۲۹ درباره راه‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری و دیگر خدمات مربوط به سفر ملزم به اطلاع‌رسانی است.

4747

کد خبر 1627270

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین