ندا غفاری در «احوالپرسی» با فریبا کوثری گفت‌وگو می‌کند

فریبا کوثری (بازیگر) و مهدی یغمایی (خواننده)، مهمانان نخستین قسمت از فصل دوم برنامه «احوالپرسی» با اجرای ندا غفاری خواهند شد که ۱۶ اردیبهشت، روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم برنامه «احوالپرسی» که پیش از این در ۳۳ قسمت تهیه و تولید شده و نوروز، روی آنتن شبکه دو رفته بود، با تغییراتی جدید از جمعه ۱۶ اردیبهشت مهمان خانه بینندگان خواهد شد.

این برنامه در نخستین قسمت از فصل دوم خود، میزبان فریبا کوثری (بازیگر) و مهدی یغمایی (خواننده) خواهد بود.

در این برنامه، ندا غفاری با فریبا کوثری به گفت‌وگو می‌نشیند. کوثری از بازیگران سینما و تلویزیون است که فعالیت خود را از سال ۶۷ آغاز کرده و در ۲۱ فیلم و ۲۰ سریال به ایفای نقش پرداخته است.

در بخش دیگری از این برنامه، مهدی یغمایی از خوانندگان پاپ کشورمان، علاوه بر پاسخ به سوالات مجتبی نظری که فقط صدای او را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌هایی را برای حاضران در استودیو و بینندگان می‌خواند.

فصل دوم برنامه «احوالپرسی»، تغییراتی را در ساختار به ویژه بخش مسابقات خواهد داشت. در هر قسمت، شرکت‌کنندگان در برنامه، برای جذابیت و پویایی بیشتر مسابقه، مشارکت خواهند داشت. عروسک سلیم خاطرخواه هم در این برنامه، حضور خواهد داشت.

«احوالپرسی» کاری از گروه خانواده شبکه دو، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری، جمعه‌ها ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن تلویزیون خواهد شد.

ندا غفاری در «احوالپرسی» با فریبا کوثری گفت‌وگو می‌کند

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =