خطیب جمعه آستارا : از مداح تا فعال سیاسی ، شمشیر را از رو بسته اند و دولت رئیسی را تخریب می کنند

حوزه نوشت: حجت‌الاسلام محمد جواد باقری ارومی گفت: باید صدای مردم هم شنیده شود ... دولت برای مقابله با گرانی باید گروه اقتصادی کابینه خود را تقویت کند تا مردم آسیب نبینند.

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آستارا سالروز تخریب قبور ائمه اطهار ( ع) در قبرستان بقیع به دست فرقه ضاله و گمراه وهابیت را تسلیت گفت و به بیان تفکرات غلط و بی ریشه و اساس وهابیت پرداخت.
امام جمعه آستارا به افزایش قیمت آرد و برخی محصولات غذایی همچون ماکارونی در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: این افزایش به دلیل حذف یارانه آرد و نان توسط دولت به منظور پیشگیری از قاچاق آرد است.
حجت الاسلام باقری ارومی گفت: نگاه درست و صحیح در تحلیل مسائل، نگاه منظومه‌ای است، یعنی باید همه مسائل را در کنار هم و در یک مجموعه دید و نباید معیار و شاخص ما برای تحلیل و یا انتقاد فقط یک موضوع و یک شاخص باشد.
امام جمعه آستارا، اضافه کرد: اینکه در یک شرایط این چنینی بخواهیم موفقیت کشور را فقط به موفقیت در اقتصاد گره بزنیم و شاخص‌های مهم دیگر موفقیت همچون رشد علمی و فناوری، امنیت، سلامت و امثال اینها را نادیده بگیریم به دور از انصاف و واقعاً ظلم است.
وی با اشاره به اینکه دولت جدید در عمر هشت ماهه خود بسیاری از بدهی‌های گذشته را تسویه کرده و در شرایطی که با حجم انبوهی از نقدینگی تورم زا روبرو بود توانست با واردات انبوه واکسن ضد کرونا ، تلفات کرونایی ۷۰۰ نفر در روز را به ۷ نفر در روز برساند، ادامه داد: در مجموع عملکرد مناسبی داشته و البته کارهای نکرده بسیاری هم دارد که باید آنها را به سرانجام برساند.
امام جمعه آستارا اضافه کرد: عده‌ای که فقط به شاخص اقتصادی نگاه می‌کنند و بدون در نظر گفتن سایر خدمات انجام گرفته با یک افزایش قیمت تاب و توان خود را از دست بدهند و از مداح و سخنران گرفته تا فعال سیاسی و اجتماعی، شمشیر را از رو ببندند و بخواهند دولت را تخریب و تضعیف کنند اصلاً شایسته نیست.

امام جمعه آستارا

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه نقدهایی به دولت وارد است اما این دولت هنوز در ابتدای راه است، افزود: فرصت برای زنده کردن امید و بازآفرینی اعتماد مردم نسبت به نظام را وجود دارد و نیازمند حمایت و پشتیبانی است.
امام جمعه آستارا با بیان اینکه باید صدای مردم هم شنیده شود، تصریح کرد: دولت برای مقابله با گرانی باید گروه اقتصادی کابینه خود را تقویت کند تا مردم آسیب نبینند.
حجت الاسلام باقری ارومی ضمن تبریک هفته هلال احمر، آن را یک مجموعه مردمی و متخصص برشمرد که در انجام خدمات و اقدامات انسان دوستانه پیشتاز است و محل بسیار مناسبی برای جوانان علاقمند به خدمت خالصانه به جامعه بشری بر مبنای صلح و دوستی است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =