فروردین امسال، ۸۳۰۴ وسیله نقلیه به مراکز معاینه فنی آذربایجان‌غربی مراجعه کردند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از مراجعه بالغ بر ۸۳۰۰ وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام فعالیت ۷ مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در سطح استان شامل دو مرکز در شهرستان ارومیه و پنج مرکز دیگر در هر یک از شهرستانهای سلماس، مهاباد، خوی، میاندوآب و بوکان گفت : طبق آمار در فروردین ماه سال جاری بالغ بر ۸۳۰۰ وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد ۷۵۴۱ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین از تست های مربوطه قبول و ۷۶۳ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین رد شدند.

وی افزود: بیشترین پذیرش وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین جهت معاینه فنی به ترتیب در شهرستانهای ارومیه ، خوی و مهاباد انجام گرفته است.

فاریابی گفت : در این مراکز انواع آزمایشات همچون آزمایش میزان آلایندگی ، میزان صدا ، تست سرعت ، تست ترمزها ، نور چراغ ها ، باک غیر استاندارد ، آج لاستیک و سایر آزمایشهای فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین گرفته می شود بطوریکه عمده ترین دلایل ردی معاینه فنی این قبیل خودرو ها در مراکز معاینه فنی تست ترمز ، آزمون ظاهری و آلودگی بوده است.

این مقام مسئول یادآور شد: عمده وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین که به‌ مراکز معاینه فنی مراجعه نموده اند شامل : وانت بار ،کامیون ، اتوبوس ، کامیونت ، کامیون کشنده و مینی بوس بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1629061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =