اتهام های سنگین سخنگوی جبهه پایداری علیه مهدی طائب

آفتاب نیوز :متقی‌فر گفت : راستی اینگونه افراد در چه فضایی تنفس می‌کنند که به خودشان جرأت می‌دهند به جای پرداختن به مشکلات اساسی کشور که دغدغه رهبری عزیز و دولت محترم و تمام دلسوزان انقلاب می‌باشد، سعی در تخریب و دروغ‌پردازی علیه جبهه پایداری و نیروهای انقلاب نمایند؟

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اظهارات اخیر مهدی طائب درباره جبهه پایداری، گفت: تاکید ما این است در شرایطی که همگان شاهد مشکلات معیشتی مردم و تهدید ارزش‌ها در کشور هستیم، بر تمام دلسوزان انقلاب شایسته است تمام ظرفیت و تلاش خود را مصروف کمک به دولت انقلابی و دیگر ارکان نظام نمایند و از انتشار هرگونه مطالب تفرقه‌انگیز و مشوش‌گونه در افکار عمومی پرهیز کنند.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه افزود: لذا از افرادی که مدعی نقش عمار در تبیین و بصیرت افزایی هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود اولاً تقوا را رعایت نموده و ادعای خود را در صف عماریون بودن، با صداقت اثبات کنند و ثانیاً در فضای رسانه اگر دلسوز نظام هستند به اولویت‌ها و دغدغه‌های رهبری عزیز و محنت‌ها و آلام مردم بپردازند و کمک به رسیدن نسخه علاج آشفتگی‌های معیشتی و اقتصادی که امان مردم را بریده نمایند.

وی گفت: در چنین موقعیتی، بیان مطالبی که آغشته به دروغ‌های آشکار و تهمت‌های ناروا به جبهه پایداری است چه مشکلی از مشکلات مردم که زیر چرخ مشکلات اقتصادی حاصل از ۸ سال بی‌عملی و بی‌تدبیری دولت گذشته، در حال له شدن هستند، را حل می‌کند؟ و این چه رویکرد انقلابی است که بجای پرداختن به دغدغه‌های مردم، مطالب بی‌اساس و آغشته به کذب و با رویکرد فرقه گرایانه است را منتشر می‌کنند؟

متقی‌فر افزود: این آقایان، که خود را در نقش عمار معرفی می‌کنند، به جای آنکه حقیقت را تبیین و به وحدت در جبهه انقلاب اسلامی کمک کنند، با ادعاهایی که در آن هیچ اثری از تقوا، صداقت و بصیرت نیست، باعث تشتت در نیروهای انقلاب می‌شوند.

اتهام های سنگین سخنگوی جبهه پایداری علیه مهدی طائب

بیشتر بخوانید:

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این اولین بار نیست که آقای مهدی طائب علیه جبهه پایداری اظهارات خلاف واقع مطرح می‌کند، افزود: ایشان چندی پیش نیز اظهاراتی علیه جبهه پایداری به نقل از جلسه‌ای محرمانه، بدون رعایت امانت‌داری و موازین شرعی و معیارهای اخلاقی داشت که آقای آقاتهرانی طی بیانیه‌ای آن موارد را تکذیب کردند. اما این بار پا را فراتر نهاده و با نقل مطالبی دشمن شادکن و خلاف واقع از مقام معظم رهبری و دفتر رهبری انقلاب، در نهایت شگفتی و تاسف، اتهاماتی علیه پایداری نیز مطرح کرده است. این آقایان در شرایطی که همه ما نگران رفع مشکلات مردم هستیم، راه را در تخریب جبهه پایداری یافته‌اند و مدام علیه پایداری دروغ‌پراکنی می‌کنند.

وی ادامه داد: راستی اینگونه افراد در چه فضایی تنفس می‌کنند که به خودشان جرأت می‌دهند به جای پرداختن به مشکلات اساسی کشور که دغدغه رهبری عزیز و دولت محترم و تمام دلسوزان انقلاب می‌باشد، سعی در تخریب و دروغ‌پردازی علیه جبهه پایداری و نیروهای انقلاب نمایند؟

سخنگوی جبهه پایداری گفت: آقای مهدی طائب بداند که جبهه پایداری هیچ وقتی و در هیچ مقطعی و در هیچ موردی موضع مشترک با اصلاح‌طلبان نداشته است؛ درباره ریاست آقای قالیباف نیز ایشان ادعایی مطرح کرده و تهمتی به جبهه پایداری زده است که خود آقای قالیباف و حامیان ایشان در مجلس هم آنرا تائید نمی‌کنند. صحیح نیست که به بهانه حمایت از آقای قالیباف، علیه نیروهای ارزشی و انقلابی تهمت پراکنی کنند.

متقی‌فر با تاکید بر اینکه جبهه پایداری ضمن رعایت اصولِ وحدت و پرهیز از ایجاد فضای نگران کننده در جبهه خودی، قبلا در قبال اظهارات ایشان سکوتِ انقلابی کرد و انتظار داشت که گوینده‌ی این سخنان سخیف و دروغ، متنبه شده و مسیر خود را اصلاح نماید. افزود: ولی متاسفانه به جای اصلاح روش قبلی و اولویت دادن به دغدغه مشکلات مردم و نظام، به نظر می‌رسد نگران قدرت گرفتن جریان انقلابی و ارزشی جبهه پایداری است. فلذا همانگونه که در فقره قبلی، اظهارات ایشان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تکذیب شد، جبهه پایداری مجدداً نیز آن اظهارات را تکذیب می‌کند و این بار نیز اعلام می‌دارد این جبهه به مدد الهی و تمسک به هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین تحت رهنمود و هدایت فقیهان وارسته در هیچ زمانی از آغاز تاسیس تاکنون برخلاف برخی اشخاص و جریانی که ایشان مدافع آن است، هیچ وقت نه در فتنه ۸۸ و نه در برجام با جبهه اصلاحات و غربگرا موضعی مشترک نداشته است.

وی در پایان، گفت: البته جبهه پایداری حق پیگیری حقوقی موضوع را برای خود محفوظ می‌داند و به ایشان توصیه می‌کنیم به جای بازی در پازل دشمن، بیشتر به هم‌افزایی جبهه خودی فکر کند و توجه داشته باشد که اظهارات اخیر ایشان در خصوص سفر خانواده رئیس مجلس تا چه اندازه مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند شده است. همین نکته اگر اهل فکر و اندیشه باشند کافی است که دیگر متنبه شده و منبعد از اینگونه اظهارات دشمن شادکن و تفرقه افکنانه پرهیز کنند.

۲۱۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =