دروغگو؛ تو عامل جدایی مسی از بارسلونا هستی!/عکس

ماجرای جدایی مسی از بارسلونا هنوز هم برای هواداران بارسلونا دردناک است و حواشی زیادی را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آلفونسو آگیرا روسیکه، دوست خانوادگی لیونل مسی، شدیداً از جرارد پیکه مدافع بارسلونا انتقاد کرده و مدعی است که او به لاپورتا گفته است که قرارداد لئو را تمدید نکند.

خوان لاپورتا از زمانی که جانشین ماریو بارتومئو شد، قول داد که لیونل مسی به هر طریقی در باشگاه بارسلونا حفظ خواهد شد. اما وضع بغرنج مالی بارسا سبب شد تا لاپورتا تابستان گذشته قادر به تامین منابع مالی لازم برای حفظ او نشود. در نهایت فوق ستاره آرژانتینی با چشمانی اشکبار از بارسا جدا شد و به پی‌اس‌جی رفت. مسی که حتی کاهش ۵۰ درصدی دستمزد خود در بارسلونا را پذیرفته بود، به دلیل با ناتوانی بارسا در تامین منبع مالی مجور به جدایی از این تیم بعد از ۲۰ سال حضور در آن شد.

پس از جدایی مسی افراد زیادی در روند خروج او از بارسا مقصر شناخته شدند و انگشت انتقاد بیشتر به سمت لاپورتا و جرارد پیکه بلند شد. با این حال جرارد پیکه روز گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی با گری نویل مدعی شد که دیدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد برایش سخت بوده و او بابت این موضوع گریه کرده است.

دروغگو؛ تو عامل جدایی مسی از بارسلونا هستی!/عکس

آلفونسو آگیرا روسیکه، دوست خانوادگی مسی اما می‌گوید که جرارد پیکه دروغ می‌گوید و او کسی است به لاپورتا گفته است که قرارداد لئو را تمدید نکند. این فرد در استوری اینستاگرام خود در این مورد نوشت: «پیکه تو خیلی دروغ‌گو هستی. نه تنها گریه نکردی که به لاپورتا گفتی که اگر می‌خواهد یک تیم برنده بسازد، باید مسی را بفروشد. همان مسی که وقتی کسی تو را نمی خواست، تو را از ساراگوسا نجات داد.»

این واکنش آگیرا، سبب شده تا انتقادات تندی از پیکه صورت گیرد و برخی از هواداران بارسلونا هشدار داده‌اند که اگر این موضوع ثابت شود، دیگر هیچ احترامی به مدافع کاتالانی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =