آموزشگاه های زبان موسسه رزمندگان اسلام در سمنان افتتاح شد

آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجه معراج اندیشه وابسته به موسسه رزمندگان اسلام و بنیاد تعاون بسیج سپاه استان سمنان با حضور فرمانده سپاه استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجه معراج اندیشه وابسته به موسسه رزمندگان اسلام و بنیاد تعاون بسیج سپاه استان سمنان با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و سرهنگ علی خالقیان مسئول بنیاد تعاون سپاه استان سمنان و جمعی دیگر از معاونان سپاه استان سمنان افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاح این آموزشگاه همچنین آقایان فاطمی نژاد مدیرعامل مؤسسه رزمندگان اسلام و شمس مسئول بازرسی مؤسسه رزمندگان اسلام و همچنین بانو بیکی مسئول آموزشگاههای علمی آزاد و زنان های خارجی معراج اندیشه حضور داشتند.
گفتنی است، در قسمت آموزشگاه های علمی کلاسهای خلاقیت، رباتیک، چرتکه، نقاشی، قرآن و کلاس های تقویتی از ابتدایی تا کنکور و در آموزشگاه های زبان خارجه نیز کلاس های زبان ترمیک، مکالمه، آماده سازی تافل و آیلتس و کلاسهای آشپزی با زبان انگلیسی، رباتیک با زبان انگلیسی، دوره های مکالمه عربی برگزار می شود.
قابل ذکر است؛ این مجموعه تا تولد حضرت معصومه(س) که روز دختر نیز هست با ۲۰ درصد تخفیف برای عموم ثبت نام میکند.
کتب استفاده شده در آموزشگاه های زبان با متد مریت زیر نظر دکتر آریان پور و در آموزشگاههای علمی آزاد با کتب دانوین جدیدترین کتاب‌های دیجیتالی و سخت افزاری با بهره مندی از واقعیت افزوده و کی آر کد خوان همراه با آزمون ها، مشاور و پشتیبان همراه و برگزاری همایش های متنوع کنکور از جمله شاخص ها و ویژگی های برجسته این مجموعه است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =