۱۲ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
محمدحسن انصاری‌فرد را به جشن قهرمانی استقلال دعوت کنید!

پرسپولیس هنوز به خاطر اشتباهات مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد تاوان می‌دهد.

فرهاد مجیدی پس از اتفاقاتی که برای سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافع سربازش رخ داد از آن‌ها برای حضور در جشن قهرمانی استقلال دعوت کرد. این مدافع نقش مهمی در نتایج استقلال داشتند و حرکت مجیدی که هوای آن‌ها را داشت قابل تقدیر است. با این حال سرمربی استقلال باید یک پرسپولیسی را هم به جشن قهرمانی تیمش دعوت کند؛ محمدحسن انصاری‌فرد!

پرسپولیس امسال شرایط عجیبی را تجربه کرد و مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم نقش اصلی را ناکامی این فصل داشتند اما از مشکلات این باشگاه نباید به سادگی عبور کرد. مشکلاتی که اغلب آن‌ها به دوران مدیریت انصاری‌فرد برمی‌گردد. پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس امسال در چند مقطع بسته شد و همین موضوع جلوی نقل و انتقالات این تیم را گرفت و حتی دو خرید تاجیک یک نیم فصل خانه‌نشین شدند.. از طرفی این باشگاه به خاطر بدهی‌های به‌جا مانده از دوران انصاری‌فرد مانند کالدرون و اوساگونا متحمل هزینه‌های زیادی شد و فشار زیادی به مدیریت آمد. مبالغی که می‌شد صرف نقل و انتقالات باشگاه و دستمزد بازیکنان و کادر فنی شود تا کمتر به مشکلات مالی اعتراض کنند.

همین حالا پنجره پرسپولیس به خاطر شکایت استوکس بسته شده و به زودی با شکایت رادوشویچ دوقفله می‌شود. اتفاقی که می‌تواند روی نقل و انتقالات فصل بعد قرمزها هم تاثیر بگذارد. پرسپولیس هنوز بابت رضایتنامه یحیی به شهرخودرو هم بدهکار است و شاید حتی کار به کسر امتیاز هم کشیده شود.

نکته جالب در خصوص انصاری‌فرد عدم پاسخگویی او به فجایع دوران مدیریتش است. او در پرسپولیس حدود ۶۲ میلیارد بدهی به بار آورد که هنوز بخش زیادی از آن پرداخت نشده و انگار دردسرهای حضور این مدیر فوتبالی! ادامه دارد.

قطعا قهرمانی امسال استقلال به دلیل شایستگی این تیم رخ داده و در ناکامی پرسپولیس هم کادر فعلی مقصر اصلی است اما به هیچ وجه نمی‌توان از اثرات بلندمدت مدیریت ضعیف انصاری‌فرد در ناکامی‌های این فصل قرمزها عبور کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =