۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل پیامک

95 درصد پیامک ها در کمتر از 3 دقیقه باز می شوند این آمار تاثیرگذار، نشان دهنده ی جذابیت اس ام اس در بین افراد و راه مناسب تبلیغات است.

برای اینکه بدانید کدام سامانه پیامکی را برای ارسال پیامک های خود انتخاب کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تغییر سبک تبلیغات در دنیای مدرن، پیامک را به یکی از محبوب ترین و رایج ترین روش تبلیغات و ارتباط با مشتری بدل کرده است.

برای ارسال پیامک در مشاغل مختلف سامانه‌های پیامکی متفاوتی در کشور وجود دارد که خدمات مختلفی از جمله ارسال پیامک انبوه، ارسال های خدماتی، وب سرویس و پیام صوتی ارائه می دهند.

مدیانا یکی از بهترین سامانه های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی است و با ویژگی های منحصر به فرد خود باعث تمایز در برابر سایر رقبا شده است. در ادامه به ویژگی ها و امکانات مدیانا، بهترین پنل اس ام اس در ایران، می پردازیم.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل پیامک

پنل پیامکی رایگان

برخلاف سایر سامانه های پیامکی که هزینه مجزایی برای پنل اس ام اس دریافت می کنند در سامانه پیامکی مدیانا، پنل پیامک به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. دلیل این کار کاهش هزینه های اس ام اس مارکتینگ کسب و کارها و آشنایی بیشتر با محیط پنل پیامکی رایگان مدیانا است.

وب سرویس پیامکی رایگان

وب سرویس پیامکی یکی از امکانات پنل اس ام اس مدیانا برای صاحبان سایت و اپلیکیشن ها است که مدیریت ارسال و دریافت پیامک را از طریق سایت فراهم می کند. با استفاده از وب سرویس پیامکی رایگان می توان مواردی مانند رمز یکبار مصرف، عضویت، ثبت سفارش و ... سایت را ارسال و مدیریت کرد.

بانک جامع و به روز

ارسال اس ام اس انبوه از کاربردهای اصلی پنل پیامکی برای کسب و کارها است تا با انتخاب هدفمند مخاطبین، طیف گسترده ای از افراد را با کسب و کار خود آشنا کنند. بانک جامع یکی از مهم ترین ویژگی های سامانه های پیامکی است و لازم است تا این بانک ها به روز و کامل باشند تا کاربران بهترین نتیجه را از آن بگیرند.

بالاترین سرعت ارسال

فکر کنید برای ارسال پیامک رمز دوم باید بیش از 10 دقیقه صبر می کردید! در این صورت ارسال پیامک بی فایده خواهد بود.

سرعت بالای ارسال پیامک مهم ترین فاکتور در انتخاب پنل است. زمانی که پیامک را برای دریافت خدمات خود انتخاب می کنید نشان می دهید که زمان برای شما بسیار اهمیت دارد و لازم است پیامک های شما در کسری از ثانیه به دست مشتریان شما برسد.

پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز

پشتیبانی از سرویس و محصولات، کیفیت یک کسب و کار را به نمایش می گذارد و نشان می دهد که چقدر مشتریان برایشان اهمیت دارند. مدیانا یکی از سامانه های پیامکی است که پشتیبانی حرفه ای دارد و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مشتریان خود است.

بزرگترین مرجع خرید خطوط اختصاصی

ارائه خطوط خدماتی رند یکی از ویژگی های پنل پیامکی مدیانا است که آن را به بزرگترین مرجع خرید خطوط تبدیل کرده است. سامانه پیامکی مدیانا با ارائه راهنمای انتخاب خطوط، مقایسه را برای کسب و کارها راحت تر کرده است.

اس ام اس مارکتینگ

با توجه به اهمیت و تاثیرات ارسال پیامک در کسب و کارها، اگر از صاحبان سرمایه و مشاغل هستید و تمایل دارید تا در میزان فروش خود تغییراتی ایجاد کنید، باید بدانید که شرکت مدیانا با سامانه‌ پیامکی به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بدون هزینه های سرسام آور گسترش دهید.

این سامانه برای بهبود استفاده کاربران از پنل پیامکی، وبلاگ تخصصی برای اس ام اس مارکتینگ راه اندازی کرده که با ورود به سایت و کلیک به روی بخش بلاگ می توانید مقالات روز آن را مطالعه و در کسب و کار خود پیاده کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =