بازدید معاون وزیر نیرو از نیروگاه گازی خلیج فارس

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و هیئت همراه از نیروگاه گازی خلیج فارس و روند تعمیرات نیمه اساسی واحد GT31 بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت این تعمیرات قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)،، همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، ناصر اسکندری معاون راهبردی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و هیئت همراه از نیروگاه گازی خلیج فارس و روند تعمیرات نیمه اساسی واحد GT31 بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت این تعمیرات قرار گرفتند.

در این بازدید ابتدا محمد مهنی نژاد مدیر عامل نیروگاه گازی خلیج فارس در جلسه ای که با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مدیران ارشد صنعت برق استان هرمزگان برگزار شد بصورت اجمال گزارشی از وضعیت نیروگاه و میزان تولید سال گذشته و مراحل پیشرفت و زمان سنکرون واحد سه ارائه نمود.

در ادامه معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از مراحل پیشرفت تعمیرات اساسی واحد GT31 بازدید و رهنمون‌های لازم را در حین بازدید به مسئولین امر ارائه نمود.

لازم به ذکر است نیروگاه گازی خلیج فارس ، در فاصله ۴۵ کیلومتری شرق بندرعباس و ۱۱ کیلومتری میدان گازی سرخون، دارای ظرفیت تولید ۹۹۰ مگاوات است که شامل ۶ واحد گازی ۱۶۵ مگاواتی مدل GT13E2 آلستوم در زمینی به مساحت 1۱۰ هکتار ساخته شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =