احیای 3واحد تولیدی تعطیل شده در بویین‌زهرا

رییس دادگستری شهرستان بویین‌زهرا گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته 3واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل این شهرستان احیاء و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ میرحسین حسینی، رییس دادگستری شهرستان بویین‌زهرا در تشریح اقدامات دادگستری شهرستان بویین‌زهرا در راستای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و سیاست اقتصاد مقاومتی در طی سال گذشته، گفت: دستگاه قضایی علی‌رغم اینکه در حوزه صنعت و تولید وظیفه مستقیم ندارد، اما در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه در این حوزه ورود جدی داشته و تاکنون با اقدامات دستگاه قضایی بخش قابل توجهی از موانع تولید برداشته شده و از مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعت‌گران گره‌گشایی شده است.

او افزود: بر همین اساس دادگستری شهرستان بویین زهرا نیز در بحث گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ورود جدی داشت و مسائل این حوزه به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت و در سال گذشته نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در این شهرستان به صورت مستمر برگزار و مصوبات خوبی به تصویب رسید.

این مقام قضایی استان به اقدامات دادگستری شهرستان در سال1400 پرداخت و گفت: طی سال گذشته تعداد 9نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار شد و مسائل و مشکلات 28واحد صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مصوبات صادره مشکلات 12واحد تولیدی در این شهرستان مرتفع شد.

حسینی در ادامه بیان کرد: همچنین در جهت عارضه‌یابی از مشکلات، تعداد 18مورد بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور مسئولان قضایی و مدیران دستگاه های اجرایی برنامه‌ریزی و انجام شد و بر اساس پیگیری های صورت گرفته 3واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل این شهرستان احیاء و به چرخه تولید بازگشت.

او همچنین یادآور شد: با توجه به مجموع اقدامات و حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید، زمینه بازگشت به کار 135نفر فراهم شد و دستگاه قضایی نسبت به حل مشکلات کارگری نیز اهتمام ویژه دارد.

رییس دادگستری شهرستان بوییین زهرا در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در دستور کار دادگستری شهرستان قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش‌ها تا حد توان امنیت اقتصادی را برای فعالان این حوزه فراهم کنیم تا دغدغه‌ای جز مقوله تولید نداشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =