ضرورت نهادینه کردن فرهنگ پهلوانی و حس انسان‌دوستی در جامعه

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین گفت: در تلاش هستیم تا با کمک رسانه فرهنگ پهلوانی و حس انسان‌دوستی را در ورزش برجسته کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی‌مقدم، مدیرکل ورزش وجوانان استان به‌مناسبت روز پاسداشت فرهنگ پهلوانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۷شوال روز فرهنگ پهلوانی و رسم جوانمردی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما نیز تلاش می‌کنیم مروج فرهنگ پهلوانی باشیم، اگر چه مردم ما فرهنگ و منش پهلوانی را به خوبی آموخته‌اند.

او افزود: ورزشکاران و قهرمانان ما همواره پیشرو و طلایه‌دار در فرهنگ پهلوانی بودند و در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و در نقاط مختلف و حساس پیشگام بوده‌اند.

علایی‌مقدم با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس فرهنگ پهلوانی را به خوبی ترسیم کردند، گفت: در تلاش هستیم تا فرهنگ پهلوانی و حس انسان‌دوستی را با کمک رسانه‌ها در ورزش برجسته کنیم تا قهرمانان به این باور برسند که مدال‌های رنگارنگ، ماندگار نیستند بلکه این فرهنگ پهلوانی است که جاودان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان بیان کرد: ورزشکاران زیادی داریم که با کارهای خیرخواهانه، رفتار پهلوانی، آزادسازی زندانیان نیازمند، شرکت در امور خداپسندانه و عام‌المنفعه و دستگیری از محرومان و نیز در میادین ورزشی بین‌المللی با طرد ورزشکاران صهیونیستی و رویارو نشدن با آن‌ها در عمل، روش پهلوانی را نشان داده‌اند که این الگوها نیز باید توسط رسانه‌ها به مردم معرفی شود.

علایی مقدم همچنین از برگزاری ایین نکوداشت فرهنگ پهلوانی باحضور مسولان استان و پخش مستقیم این برنامه ازشبکه استانی خبرداد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =