۰ نفر
۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۵

مهر نوشت:

علی موذنی از نگارش یک داستان بلند تازه خبر داد و گفت: داستان بلندی را با عنوان «داستان بلند یک عشق کوتاه» نوشته‌ام که الان به فصل پایانی خود نزدیک شده است و به نظرم بعد از نگارش اولیه آن باید مدتی روی آن کار کنم تا آماده انتشار شود. داستان این کتاب همانند نام آن است و در حال حاضر توضیح بیشتری نمی‌توانم درباره آن بدهم.

موذنی از آغاز نگارش فیلمنامه جدید خود خبر داد و گفت: در این فیلمنامه به سراغ موضوع تولد حضرت امام زمان (عج) رفته‌ام و داستانی را روایت می‌کنم که به نوعی مقدمه سازی برای این تولد به شمار می‌رود.

موذنی از ادامه نگارش رمان بلند «پیامبر» خبر داد و گفت: نوشتن این رمان برای من یک کار حسی است. وقتی مدتی در موج آن قرار می‌گیرم، شروع به نوشتنش می‌کنم و وقتی دور می‌شود نیز نوشتنش منتقی می‌شود. من نویسنده مکانیکی نیستم. وقتی در حس و حال نوشتن این کار قرار می‌گیرم و شرایط درونی برای آن فراهم می‌شود، بخشی از آن را می نویسم؛ بنابراین نمی‌شود گفت این رمان کی تمام می‌شود.

علی موذنی متولد 1337 تهران و فارغ التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا است. از آثار داستانی وی می‌توان به ظهور، دلاویزتر از سبز، ارتباط ایرانی و ملاقات در شب آفتابی اشاره کرد.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیشنهاد همکاری IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام من طراح فتوشاپ هستم و میتوانم کلیه کارهای فتو شاپی نظیر جلد تراکت بنر سربرگ کارت ویزیت و... را طراحی کنم.همچنین طراحی کتاب های پی دی اف را نیز انجام میدهم و میتوانم مطالب شما را به صورت کتاب و در حجم کم برای شما گردآوری کنم.البته با کمترین زمان و هرینه.امیدوارم پیشنهاد من به شما مورد قبول واقع شود.