۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
آمار بالای مصالحه در کلانتری های کوهدشت 

 فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از مصالحه 79 درصدی پرونده های ارجاعی به مشاوره کلانتری های کوهدشت در اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سرهنگ "علی امانی"با اشاره به افزایش سازش پرونده ها در مراکز مشاوره کلانتری های کوهدشت در تشریح این خبر اظهار داشت:کسب رضایت مردمی مهمترین توفیق برای فرماندهی انتظامی است و مشاوران کلانتری با ورود به مبحث مشاوره در بین طرفین پرونده های ارجاعی در کلانتری به گونه ای باید عمل کنند که هیچ یک از طرفین احساس جانبداری نکند و در حفظ مطالب بیان شده باید امانتدار باشند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت کاری مشاوران و مددکاران اجتماعی افزود: گستردگی و عمق برخی مسائل اجتماعی مانع از آن است که پلیس صرفا با افزایش تعداد نیروهای خود،احداث کلانتری‌ها و یا افزایش گشت زنی بتواند امنیت پایدار را محقق سازد.بدیهی است تحقق امنیت در چنین شرایطی مستلزم توجه همه سازمان ها به بحث جرم‌ و پیشگیری از آن است که این امر نیز ضرورت تغییر شیوه های پلیسی در برخورد با جرایم و بهره گیری از شیوه های اجتماعی را قطعی می سازد.

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: تلاش همراه با سرعت عمل و همچنین تیزبینی و ذکاوت و استفاده از فن بیان قوی از جمله مواردی است که مشاوران به نحو احسن به کار گرفته و این روند در کاهش سیر پرونده های ارجاعی به مرجع قضائی و تحکیم بنیان خانواده تاثیر مستقیم دارد.

سرهنگ امانی با بیان اینکه تمامی خدمات مشاوره و مددکاری کلانتری ها به صورت رایگان می باشد: به شهروندان توصیه کرد قبل از اینکه با رفتن به دادگاه و تنظیم شکوائیه به یکی از واحدهای مشاوره در کلانتری ها مراجعه و از خدمات رایگان کارشناسان مشاوره انتظامی استفاده کنند و مطمئن باشند مشورت و راهنمایی تخصصی، آنها را به نتیجه مطلوبتر رسانده و از درگیر شدن با مسایل اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =