۰ نفر
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
دفاع نماینده مجلس از کارنامه قالیباف

فردا نوشت:صدیف بدری گفت: فضای کلی مجلس کاملا به نفع آقای قالیباف است زیرا اکثر نمایندگان باور دارند او در زمینه تقنینی و نظارتی عملکرد خوبی داشته است.

انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در راه است و به گفته بسیاری محمدباقر قالیباف مانند دو انتخابات هیئت‌رئیسه پیشین در مجلس یازدهم بیشترین اقبال را در میان نمایندگان داراست.

صدیف بدری، نماینده مجلس، درباره این موضوع گفت: «در نهایت این نمایندگان هستند که در انتخابات هیئت‌رئیسه تصمیم‌گیری می‌کنند اما فضای کلی مجلس کاملا به نفع آقای قالیباف است زیرا اکثر نمایندگان باور دارند او در زمینه تقنینی و نظارتی عملکرد خوبی داشته است».

او در ادامه در تشریح عملکرد قالیباف در دوره ریاستش بر مجلس بیان کرد: «آقای قالیباف علاوه بر آنکه سابقه اجرایی درخشانی داشته، در حوزه تقنینی و نظارتی هم مثبت عمل کرد.؛ به ویژه در همراهی او با کمیسیون‌های مختلف مجلس، حمایت از صدور مجوزهای کسب‌وکار، حمایت از قانون تولیدات دانش‌بنیان، بحث مسکن، آموزش و بسیاری موارد دیگر که واقعا آقای قالیباف در مقام ریاست مجلس دلسوزانه عمل کرد».

قالیباف در مقام رئیس‌ مجلس همواره دلسوزانه کار کرده است

بیشتر بخوانید:

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «علاوه بر اینها آقای قالیباف در حوزه نظارتی هم فعالیت قابل توجهی داشته است و حتی او در زمینه نظارت میدانی هم فعال بوده است و ما به چشم می‌بینیم که چه تلاش شبانه‌روزی‌ و دلسوزانه‌ای دارد و در حوزه‌های خارج از مجلس هم حضوری مؤثر دارد».

بدری در پایان درخصوص حواشی اخیری که علیه قالیباف شکل گرفت، گفت: «به هر حال این دشمنی‌ها علیه او در گذشته هم وجود داشته است. آقای قالیباف سابقه ایثارگری دارد، در شهرداری موفق بوده است و در هر مسئولیت دیگری که داشته خوب عمل کرده است و طبیعی است که بدخواهان نظام و انقلاب قصد تخریب مسولان خدوم را داشته باشند و حتما سلسله‌ حملات علیه او برنامه‌ریزی‌شده بوده است».

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =