دشمن عاجز از پیروزی مقابل انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خرم آباد گفت: دشمن عاجز از پیروزی مقابل انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار علی فدوی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید حسن صیاد خدایی و تلاش مذبوحانه و انفعالی جبهه استکبار برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و شکست هایشان گفت:به محض پیروز شدن انقلاب اسلامی جبهه باطل یعنی شیطان بزرگ آمریکا وهمه کسانی که دنبال رو آمریکا هستند بر علیه انقلاب شروع به کار کردند.

فدوی در حاشیه افتتاح کارگاه متمرکز تولید قطعات بتنی در خرم آباد افزود: دشمنان در سالهای طولانی با شدید ترین وجه ممکن با انقلاب مبارزه کردند و در حالیکه چهل وسه سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در چهل وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم نمی توانند یک پیروزی برای خودشان نام ببرند چون این جبهه حق است و خدا فرموده که من از جبهه حق دفاع می کنم .

سردار فدوی با اشاره به شهادت شهید حسن صیاد خدایی ، تصریح کرد : ترور ناجوانمردانه شهید حسن صیاد خدایی، تلاش مذبوحانه و انفعالی جبهه استکبار برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و شکست هایشان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان ملت ایران در چهل وسه سال گذشته در هیچ میدانی موفقیت وپیروزی نداشته اند و به این حرکت مذبوحانه دست می زنند، عنوان کرد: وقتی که دشمنان همه توانمندی خود را به کار گرفته و یک پیروزی هم به دست نیاورده اند معلوم است با این تلاش های مزبوحانه نیز هیچ پیروزی را به دست نمی آورند.

سردار فدوی تصریح کرد : دشمنان انقلاب اسلامی بدانند اقدامات و تلاش های مذبوحانه آنان هیچگاه خللی بر اراده و نیت مجاهدانه فرزندان این مرز و بوم وارد نمی کند.

وی با بیان اینکه دشمن عاجز از پیروزی مقابل انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: دشمنان نادان ملت ایران اسلامی نمی‌دانند، نقطه عطف اصلی و اوج آمال و آرزوی یک پاسدار شهادت است ؛ کسی که سالهای طولانی در راه جهاد وشهادت گام برداشته است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =