اعزام نیروهای خدمات شهری شهرداری اهواز به محل حادثه متروپل آبادان

۵۰نیرو خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری اهواز جهت کمک به آواربرداری ساختمان متروپل به محل حادثه در آبادان اعزام شد.

به گزارشخبرگزاری خبرآنلاین وبه نقل از سایت شهرداری اهواز اسدللهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ضمن ابراز تاسف از حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد، به خانواده ها عزیزان درگذشته و مردم آبادان تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه تلخ نیز از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

معاون خدمات شهری گفت: با دستور شهردار اهواز ۵۰نیرو خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری اهواز علاوه بر نیروهای آتش نشان شهرداری اهواز که از ساعات اولیه حادثه به محل اعزام شده بودند،جهت کمک به آواربرداری ساختمان ریزش کرده به محل حادثه در آبادان اعزام شد.

وی ادامه داد: این نیروها با همراهی مدیرکل نظارت و اجرایی خدمات شهری به محل حادثه آبادان اعزام شدند.

معاون خدمات شهری با بیان اینکه اکنون خبره‌ترین اعضای واکنش سریع ایمنی آتش‌نشانی شهرداری با همراهی رئیس سازمان آتش نشانی و به ریاست شهردار اهواز در محل این حادثه حضور دارند، اعلام‌کرد: پس از اعلام حادثه و درخواست اعزام نیرو، گروهی از نیروهای سازمان آتش نشانی به همراه تجهزات و ماشین آلات در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان حضور یافتند و درحال حاضر نیز مشغول خدمت رسانی برای جستجوی محبوسین هستند.

برپایه این گزارش همچنین از شامگاه گذشته شهردار اهواز به همراه سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر و برخی از معاونین تا صبح امروز در شهر آبادان حضور داشتند و از نزدیک در جریان حادثه پیش آمده قرار گرفتند.

شهردار اهواز تمام امکانات شهرداری را جهت همکاری با حادثه پیش آمده بسیج کرد تا روند امداد رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

گفتنی است نیروهای شهرداری اهواز به شکل ویژه در حال امداد رسانی هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =