مدیرکل جدید انتقال خون استان قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور مشاور عالی مدیرعامل سازمان انتقال خون؛ عباس طالبیان به عنوان مدیرکل جدید انتقال خون استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مراسم تکریم و معارفه مدیران کل انتقال خون استان قزوین با حضور فردین بلوچی مشاور عالی مدیرعامل سازمان انتقال خون و ابوالفضل اصغری مدیرکل دفتر حقوقی سازمان انتقال خون در این اداره کل برگزار شد.

فردین بلوچی، مشاور عالی مدیر عامل سازمان انتقال خون در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل انتقال خون استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر مدرسی، گفت: طی مدت ۲سال مسئولیت دکتر مدرسی به عنوان مدیرکل انتقال خون استان قزوین شاهد موفقیت‌های زیادی در این اداره کل بودیم و انتقال خون قزوین با زحمات شبانه‌روزی پرسنل همیشه از برترین انتقال خون‌های کشور است.

او همچنین با اشاره به سابقه مدیریت دکتر طالبیان در اداره کل مدیریت و بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مشاور اجرایی معاون غذا و دارو و موفقیت‌های ایشان، گفت: طالبیان در تمام عرصه‌های مدیریتی عملکرد بسیار موفقی داشتند و امیدواریم با حضور ایشان در انتقال خون قزوین شاهد موفقیت‌های بیشتری در این اداره کل باشیم.

در ادامه بلوچی از زحمات دکتر اسدی که در این مدت به طور همزمان مدیریت انتقال خون زنجان و سرپرستی انتقال خون قزوین را بر عهده داشت، تشکر کرد.

در پایان این مراسم حکم ابلاغ دکتر طالبیان به عنوان مدیرکل انتقال خون قزوین از سوی مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و توسط فردین بلوچی به او اعطا شد و از زحمات مدرسی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ انتقال خون استان قزوین با همت مردم نوع‌دوست استان و تلاش کارمندان زحمت‌کش این اداره کل در تمامی شاخص‌های انتقال خون از استان‌های برتر کشور است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =