24 نوشت:

روح الله حسینیان در بخشی از سخنان خود نمایندگان مجلس را سه طیف دانست و گفت: یک طیف ازنمایندگان اصولگرا و وابسته به آقایان هاشمی یا رضایی و...هستند و از روز اول به دولت احمدی نژاد به عنوان یک دولت رقیب نگاه می کردند. طیف دیگر اصولگرا های حامی دولت هستند و طیف سوم اصلاح طلبها هستند که بعد از دورکاری احمدی نژاد کل مجلس یکپارچه موضعی مخالف احمدی نژاد داشت.

وی در مورد برخورد نمایندگان با رئیس جمهور در مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و دو دو کردن آنها نیز گفت: برخورد نمایندگان مجلس نادرست بود و کسی نیز انگیزه دفاع نداشت.

حجت الاسلام حسینیان افزود: بعد از برخورد مجلس هیئت رئیسه به همراه روسای کمسیونها به خدمت رهبری رسید .من رهبری را هیچ وقت به این ناراحتی ندیده بودم ایشان فرمودند:مجلس رذالت نشان داد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مورد آخرین وضعیت اصولگراها گفت: آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و آیت الله جنتی در تلاش هستند که وحدت نظری به وجود بیاید.البته هنوز به توافقی نرسیده اند. علتش هم این است یک مقدار اختلاف بین مصادیق اصولگرایی وجود دارد.

وی ادامه داد: سه اصل اساسی برای اصولگرایان در نظر گرفته شده، اصل اول ولایت پذیری اصل دوم مخالف جریان انحرافی و اصل سوم دادن امتحان خوب در جریان فتنه . به طور مثال فردی در جریان فتنه سکوت کرده حالا به عنوان نماینده یک جریان اصولگرایی معرفی شده که با اعتراض دوستان همراه شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سئوالی در موردتفاوت اندیشه سیاسی انجمن حجتیه و جریان انحرافی تصریح کرد: مبدا فکری اینها یکی است. بعضی از تفکرات سروش در سخنان مشایی انسان احساس می کند.

وی افزود: نوع انحراف تفکر این جریان از انجمن حجتیه خطرناک تر است.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد تشکیل جبهه پایداری اسلامی نیز گفت: بعد از خانه نشینی اجمدی نژاد یک نا امیدی در بین جوانان حامی احمدی نژاد شکل گرفت و تصمیم بر این شد که ما نباید اجازه دهیم دوستان به خصوص در شهرستانها جذب گروها و یا خود را سرگرم مسائل روزمره کنند و بی تفاوت شوند. از همین رو جبهه پایداری انقلاب اسلامی را نه به عنوان حزب یا گروه سیاسی بلکه در مرحله اول به عنوان یک جریان فرهنگی و تشکیلاتی تشکیل دادیم.

حسینیان همچنین خبر از گردهمایی فعالین ستادهای احمدی نژاد داد و افزود: پنج شنبه هفته آینده در تهران این گردهمایی با سخنرانی آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تهران نعمت ولایت را از الطاف الهی دانست و ادامه داد: وقتی می بینیم بیش از ۳۰ سال است این کشور روی پای خود ایستاده به برکت ولایت است از طرفی در ۸ سال اصلاحات که انواع شبهه ها و توهین ها به ارزشها وارد شد چه کسی کشور را مدیریت کرد.اصل اولیه ما مسئله ولایت است.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =