تدوین برنامه های ویژه قرآن و عترت لرستان در سال ۱۴۰۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان گفت: تدوین برنامه های خاص فرهنگی و هنری بر مبنای آموزه های قرآن کریم، احادیث و روایات، توسعه فعالیت های این حوزه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان منصور احمدی ،در جریان دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان، پیرامون توسعه فعالیت های قرآن محور، بحث و گفتگو شد.
منصور احمدی در این دیدار، ضمن تشکر از همراهی و مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های دفتر قرآن و عترت اداره کل در طی سال های گذشته، گفت: موسسات قرآن و عترت ظرفیت های بسیار ارزشمندی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی هستند، که مسیر را برای تعاملات بین دستگاهی ما هموارتر ساخته اند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: یکی از مهمترین برنامه های ما برای ترویج و تبیین آموزه های قرآن کریم در سطح جامعه، تدوین برنامه های خاص فرهنگی و هنری قرآن محور است.
وی تصریح کرد: خدمت به اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی استان، یک افتخار است که علاوه بر توفیقات دنیوی، سعادت اخروی را نیز برای متولیان و مدیران این حوزه به دنبال دارد.
احمدی در پایان خاطر نشان ساخت: تعاملات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی گرچه تاکنون نیز، فعالیت های ماندگاری را رقم زده، اما نیاز است در قالب تفاهم‌نامه های بین دستگاهی، این تعاملات را سازماندهی و ساختارمند ساخت.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =